سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه بوعلی سینا


1.

تأثیر قیمت‌گذاری و تبلیغات بر رقابت بین تولیدکننده و خرده‌فروش با وجود فروش مستقیم

صفحه 1-15
داریوش محمدی‌زنجیرانی؛ محسن صیفی؛ محمدحسین توکلی؛ میثم شکری‌ساز

2.

تحلیل عوامل چابکی زنجیره‌تأمین صنعت روانکارها با رویکرد نقشه‌های شناختی فازی

صفحه 17-31
مهدی آشهد؛ فرید خوش الحان؛ طاهر کلانتری

3.

زنجیره‌تأمین حلقه بسته پایدار و تاب‌آور دارو با تأمین‌کنندۀ پشتیبان تحت شرایط بیماری کرونا (کووید-19)

صفحه 33-53
داوود شیشه بری؛ امید عبدالعظیمی؛ داوود عندلیب اردکانی

4.

تدوین الگوی بازاریابی کارآفرینانۀ استراتژیک در صنعت کاشی و سرامیک (مورد مطالعه: استان یزد)

صفحه 55-69
یزدان شیرمحمدی؛ محمد امین معاونی

5.

طراحی مدل توسعه‌یافته موجودی در زنجیره‌تأمین با نگرش برنامه‌ریزی احتیاجات مواد و انتخاب تأمین‌کننده

صفحه 71-93
راحله عباسی بسطامی؛ رضا احتشام راثی؛ صادق عابدی

6.

پیش‌بینی کیفیت فرآیندهای تولیدی با بُعد بالا به‌کمک رگرسیون تنسوری

صفحه 95-105
رسول نورالسناء؛ فرشاد رمضانخانی

7.

زما‌ن‌بندی ماشین‌های موازی یکسان با درنظر گرفتن عملیات مشترک به‌منظور کمینه‌ نمودن مجموع انرژی‌های مصرفی و مجموع زمان‌های دیرکرد

صفحه 107-123
حشمت الله عطائی؛ فردین احمدی زر؛ جمال ارکات

8.

تصمیمات قیمت‌گذاری و خدمات خرده‌فروشی در زنجیره‌تأمینی شامل یک تولیدکننده و یک خرده‌فروش بااستفاده از رویکرد نظریه بازی

صفحه 125-135
حامد جعفری؛ محمدحسین حقیقی

9.

بهینه‌سازی چندهدفه در طراحی شبکه زنجیره‌تأمین خرما

صفحه 137-153
عبدالرضا حمدی اصل؛ حسین عموزادخلیلی؛ رضا توکلی‌مقدم؛ مصطفی حاجی آقایی

10.

آزادسازی لاگرانژ برای حل مسأله مسیریابی وسایل نقلیه سبز با درنظر گرفتن پنجره زمانی و محدودیت سرعت: مطالعه موردی

صفحه 155-167
آرش پژوهنده؛ جواد بهنامیان

11.

ارائه یک مدل ریاضی و یک الگوریتم شاخه‌وکران برای مسأله زمان‌بندی تک‌ماشین با فرض زوال خطی و ورود غیرهم‌زمان کارها

صفحه 169-187
عباسعلی جعفری ندوشن؛ محمدحسین دهقانی صدرآبادی؛ علی بزرگی امیری

12.

زمان‌بندی تک‌ماشینه با الگوریتم فراابتکاری کرم شب‌تاب و پیش‌بینی خرابی ماشین با رویکرد داده‌کاوی

صفحه 189-203
رضا کامران راد؛ علی قربانی؛ یوسف ربانی؛ پیمان فلسفی