سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه بوعلی سینا

شیرمحمدی, یزدان, معاونی, محمد امین. (1400). تدوین الگوی بازاریابی کارآفرینانۀ استراتژیک در صنعت کاشی و سرامیک (مورد مطالعه: استان یزد). پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9(19), 55-69. doi: 10.22084/ier.2022.24814.2039
یزدان شیرمحمدی; محمد امین معاونی. "تدوین الگوی بازاریابی کارآفرینانۀ استراتژیک در صنعت کاشی و سرامیک (مورد مطالعه: استان یزد)". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9, 19, 1400, 55-69. doi: 10.22084/ier.2022.24814.2039
شیرمحمدی, یزدان, معاونی, محمد امین. (1400). 'تدوین الگوی بازاریابی کارآفرینانۀ استراتژیک در صنعت کاشی و سرامیک (مورد مطالعه: استان یزد)', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9(19), pp. 55-69. doi: 10.22084/ier.2022.24814.2039
شیرمحمدی, یزدان, معاونی, محمد امین. تدوین الگوی بازاریابی کارآفرینانۀ استراتژیک در صنعت کاشی و سرامیک (مورد مطالعه: استان یزد). پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1400; 9(19): 55-69. doi: 10.22084/ier.2022.24814.2039