- ذگردی، سیدحسام الدین،ضروری، فرنیا، قیمتگذاری پویا در زنجیرهی تأمین دوکاناله با مقدار ثابت محصول در شرایط رخداد اختلال و تقاضای تصادفی، مجله علمی پژوهشی شریف، مهندسی صنایع و مدیریت، دوره 1 (34)، زمستان 1397، صفحه 31- 42.
- رحمانی، ابولقاسم، حجازی، سید رضا، راستی برزکی، مرتضی، بررسی رویکردهای استکلبرگ و متمرکز در تبلیغات و قیمتگذاری پویا برای زنجیرهی تأمین دوکانالی، مجله مهندسی صنایع و مدیریت شریف، دوره 1 (35)، بهار و تابستان 1398، صفحه 139-
- زارعی، جواد،راستی برزکی، مرتضی، حجازی، سیدرضا. ارویکرد نظریه بازی برای هماهنگی سیاستهای قیمتگذاری و تبلیغات مشارکتی با درنظر گرفتن هزینههای موجودی در یک زنجیرهتأمین دو سطحی، مجله علمی پژوهشی شریف، مهندسی صنایع و مدیریت، دوره 1، شماره 1، تابستان 1397، صفحه51-61.
- سینائی، محمدرضا،راستی برزکی، مرتضی. سیاستهای قیمتگذاری و سبز بودن در زنجیرهتأمین محصولات سبز و غیرسبز، با مداخله دولت: رویکرد نظریه بازی، مجله علمی پژوهشی شریف، مهندسی صنایع و مدیریت، مقاله 7، دوره 1، شماره 2، پاییز و زمستان 1397، صفحه 53-61
- قاسمی، محمدرضا،راستی برزکی، مرتضی، زارعی، حمید. رویکرد نظریهی بازی برای قیمتگذاری محصول در یک زنجیرهی تأمین دوسطحی با درنظر گرفتن تخفیفهای مقداری و سیاست بازگشت، مجله علمی پژوهشی شریف، مهندسی صنایع و مدیریت، دوره 3، شماره 6، بهار و تابستان 1399، صفحه 29- 39 .
- کیانفر،کامران،پشوتنیزاده، میترا. قیمتگذاری زنجیرهتأمین دوکانالة کتاب با درنظر گرفتن امکان فروش کتاب الکترونیک در دو حالت تقاضای ثابت و تقاضای کاهشی، مدیریت تولید و عملیات دانشگاه اصفهان، مقاله 6، دوره 10، شماره 1 - شماره پیاپی 18، بهار و تابستان 1398، صفحه 83-110.
- طالعیزاده،عطاالله، ربیعی، نغمه. بهینهسازی تصمیمات قیمتگذاری و سفارشدهی یک زنجیرهتأمین دوسطحی تحت سیاست قرارداد تخفیف مقداری، مجله مدلسازی در مهندسی دانشگاه سمنان، مقاله 18، دوره 16، شماره 54، پاییز 1397، صفحه 17-27.
- مظفری، مرضیه؛قیمتگذاری و تبلیغات همکارانه در زنجیرهتأمین دو سطحی با رویکرد تئوری بازیها، نشریه مدیریت فردا، نشریه شماره : 58 فصل بهار 1398.
- Aust, G. and U. Buscher. (2011). Cooperative advertising models in supply chain management: A review. European Journal of Operational Research. 221(1): 1-11.
- Amrouche, N., G. Martín-Herrán, and G. Zaccour. (2002). Feedback Stackelberg equilibrium strategies when the private label competes with the national brand. Annals of Operations Research. 161(1): 97-79.
- Bertsekas D., Dynamic programming and optimal control. 1995: Athena Scientific Belmont, MA
- Chen J., H. Zhang and Y. Sun, Implementing coordination contracts in a manufacturer Stackelberg dual-channel supply chain. Omega, 2012. 40(5): p. 571-583.
- Chutani A. and Sethi S., Cooperative advertising in a dynamic retail market oligopoly. Dynamic Games and Applications, 2012. 2(4): p. 347-375.
- Dockner E., Differential games in economics and management science. 2000: Cambridge University Press.
- Farshbaf-Geranmayeh A., Rabbani M. and Taleizadeh A., Cooperative Advertising and Pricing in a Supply Chain: A Bi-level Programming Approach, Journal of Quality Engineering and Production Optimization, 2018, 3(2), P. 11-26.
- Farshbaf-Geranmaye A., Zaccour , Pricing and advertising in a supply chain in presence of strategic consumers, Omega, 2021, 101(3). P.1-24.
- Gallego G., Wang R., Multiproduct Price Optimization and Competition Under the Nested Logit Model with Product-Differentiated Price Sensitivities, Operations Research,2014, 62(2), P. 219-235.
- Jørgensen S. and Zaccour G., Differential games in marketing. 2001: Springer.
- Li J., Wang S. and Cheng T.E., Competition and cooperation in a single-retailer two-supplier supply chain with supply disruption. International Journal of Production Economics, 2010. 124(1): p. 137-150.
- Li B., Zhu M., Jiang Y. and Li Z., Pricing policies of a competitive dual-channel green supply chain, Journal of Cleaner Production,2016, 112(3), P. 2029-2042.
- McGuire T. and Staelin R., An industry equilibrium analysis of downstream vertical integration. Marketing Science, 1983. 2(2): p. 161-191.
- Pei Z. and Yan R., National advertising, dual-channel coordination and firm performance. Journal of Retailing and Consumer Services, 2013. 20(2): p. 218-224.
- Sethi S. and Thompson G., Optimal Control Theory. 2000: Springer.
- Sethi S., Prasad A. and He X., Optimal advertising and pricing in a new-product adoption model. Journal of Optimization Theory and Applications, 2008. 139(2), p. 351-360.
- Taheri, sedghi S., khoshalhan F., Coordinating a decentralized supply chain with a stochastic demand using quantity flexibility contract: a game-theoretic approach, Journal of Quality Engineering and Production Optimization,2015, 1(2), P. 19-32.
- Taleizadeh A., Moshtagh M.S. and Moon, I., Pricing, product quality, and collection optimization in a decentralized closed-loop supply chain with different channel structures: Game theoretical approach, Journal of Cleaner Production,2018, 189(10), P. 406-431.
- Wang and Yu Z., Research on Advertising and Pricing in E-Supply Chain Under Different Dominant Modes, Journal of Systems Science and Information , 2018, 6(1), P.58-68.
- Yang D., Xiao T., Pricing and green level decisions of a green supply chain with governmental interventions under fuzzy uncertainties, Journal of Cleaner Production, 2017, 149(154), P. 1174-1187.
- Yanand He Y., Coordinating pricing and advertising in a two-period fashion supply chain, 4OR (A Quarterly Journal of Operations Research),2020, 18, P.419–438.
- Zaccour G., On the coordination of dynamic marketing channels and two-part tariffs. Automatica, 2008. 44(5): p. 1233-12.
- Zhang J., Gou Q., Liang H. and Huang, Z., Supply chain coordination through cooperative advertising with reference price effect, Omega,2013, 41(2), p. 345-353.
- Zhou M. and Lin J., Cooperative advertising and pricing models in a dynamic marketing channel. Journal of Systems Science and Systems Engineering, 2014. 23(1): p. 94-110.
|