سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه بوعلی سینا

محمدی‌زنجیرانی, داریوش, صیفی, محسن, توکلی, محمدحسین, شکری‌ساز, میثم. (1400). تأثیر قیمت‌گذاری و تبلیغات بر رقابت بین تولیدکننده و خرده‌فروش با وجود فروش مستقیم. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9(19), 1-15. doi: 10.22084/ier.2022.21261.1951
داریوش محمدی‌زنجیرانی; محسن صیفی; محمدحسین توکلی; میثم شکری‌ساز. "تأثیر قیمت‌گذاری و تبلیغات بر رقابت بین تولیدکننده و خرده‌فروش با وجود فروش مستقیم". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9, 19, 1400, 1-15. doi: 10.22084/ier.2022.21261.1951
محمدی‌زنجیرانی, داریوش, صیفی, محسن, توکلی, محمدحسین, شکری‌ساز, میثم. (1400). 'تأثیر قیمت‌گذاری و تبلیغات بر رقابت بین تولیدکننده و خرده‌فروش با وجود فروش مستقیم', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9(19), pp. 1-15. doi: 10.22084/ier.2022.21261.1951
محمدی‌زنجیرانی, داریوش, صیفی, محسن, توکلی, محمدحسین, شکری‌ساز, میثم. تأثیر قیمت‌گذاری و تبلیغات بر رقابت بین تولیدکننده و خرده‌فروش با وجود فروش مستقیم. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1400; 9(19): 1-15. doi: 10.22084/ier.2022.21261.1951