سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه بوعلی سینا


1.

بررسی مؤلفه‌های هوش‌های چندگانه گاردنر در کتاب‌های ریاضی دوره دبستان: روش آنتروپی‌شانون

صفحه 1-20
بهار رشیدی؛ سالار فرامرزی؛ غزاله بنیمین؛ مهدی رحمانی ملک‌آباد

2.

اثربخشی آموزش حل مسئله و آموزش صبر بر راهبردهای یادگیری دانش‌آموزان

صفحه 21-33
فرهاد خرمائی؛ آرزو فرخ تقی آبادی؛ سید مهدی پورسید

3.

مقایسه اثربخشی آموزش تاب‌آوری و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 35-53
رحیم محامد؛ ناصر بهروزی؛ منیجه شهنی ییلاق؛ علیرضا حاجی یخچالی

4.

تأثیر اجرای برنامه آموزشی مبتنی بر پروژه آورورا بر روی توانایی‎های تحلیلی، خلاق و عملی هوش موفق دانش‌آموزان ابتدایی

صفحه 55-69
معصومه زنگنه؛ مسعود کیانی؛ محمدرضا تمنایی فر

5.

اثربخشی آموزش راهبردهای تفکر انتقادی بر توان پرسشگری، ارزشیابی امور، استدلال منطقی و حل مسأله در دانش‌آموزان متوسطه

صفحه 71-88
فاطمه نقی زاده؛ تورج هاشمی نصرت آباد؛ عذرا غفاری

6.

بررسی ارتباط، استخراج گروه‌ها و تعیین بارهای کانونی الگوی ارتباطی استاد-دانشجو و مؤلفه‌های توسعه مهارت‌های فکری و عملی دانشجویان

صفحه 89-102
افشین افضلی؛ محسن احمدی؛ احمد عزیزی؛ پروانه محمدی

7.

اثربخشی بستة آموزشی مبتنی بر علوم اعصاب تربیتی و بازی‎وارسازی بر توانمندسازی روان‎شناختی مدیران

صفحه 103-121
جواد مهربان؛ حمیدرضا مقامی؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی؛ جلیل یونسی؛ محمود تلخابی

8.

اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انعطاف‌پذیری شناختی و تفکر تأملی در دانش‌آموزان

صفحه 123-136
محمد رحمتی کهخا؛ افسانه مرزیه؛ حسین جناآبادی

9.

اثربخشی آموزش مهارت‌های خودگردانی بر حواس‌پرتی دیجیتالی و مشارکت تحصیلی

صفحه 137-155
مریم کریمی منجرموئی؛ فریبرز نیکدل؛ ناصر نوشادی

10.

طراحی و آزمون برازش مدل کمک‌طلبی تحصیلی بر اساس احساس تعلق به مدرسه، شایستگی اجتماعی-هیجانی و سبک‌های ارتباطی معلم با میانجی‌گری اهمال‌کاری تحصیلی

صفحه 157-175
راحله مشاوری ایزدی؛ ذبیح پیرانی؛ فیروزه زنگنه؛ مسلم عباسی

11.

مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتعیین‌گری و آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر معنای تحصیلی دانشجویان دارای رفتارهای خودشکن

صفحه 177-195
نواب کاظمی؛ سیدولی اله موسوی؛ سجاد رضائی

12.

بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا و تعلق به مدرسه با نقش میانجی‌گری ثبات‌قدم

صفحه 197-211
مهدی برزگر بفرویی؛ علیرضا مراتی