سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه بوعلی سینا

محامد, رحیم, بهروزی, ناصر, شهنی ییلاق, منیجه, حاجی یخچالی, علیرضا. (1402). مقایسه اثربخشی آموزش تاب‌آوری و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11(21), 35-53. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.27102.2539
رحیم محامد; ناصر بهروزی; منیجه شهنی ییلاق; علیرضا حاجی یخچالی. "مقایسه اثربخشی آموزش تاب‌آوری و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11, 21, 1402, 35-53. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.27102.2539
محامد, رحیم, بهروزی, ناصر, شهنی ییلاق, منیجه, حاجی یخچالی, علیرضا. (1402). 'مقایسه اثربخشی آموزش تاب‌آوری و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11(21), pp. 35-53. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.27102.2539
محامد, رحیم, بهروزی, ناصر, شهنی ییلاق, منیجه, حاجی یخچالی, علیرضا. مقایسه اثربخشی آموزش تاب‌آوری و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1402; 11(21): 35-53. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.27102.2539