سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه بوعلی سینا

کاظمی, نواب, موسوی, سیدولی اله, رضائی, سجاد. (1402). مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتعیین‌گری و آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر معنای تحصیلی دانشجویان دارای رفتارهای خودشکن. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11(21), 177-195. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.27667.2565
نواب کاظمی; سیدولی اله موسوی; سجاد رضائی. "مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتعیین‌گری و آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر معنای تحصیلی دانشجویان دارای رفتارهای خودشکن". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11, 21, 1402, 177-195. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.27667.2565
کاظمی, نواب, موسوی, سیدولی اله, رضائی, سجاد. (1402). 'مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتعیین‌گری و آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر معنای تحصیلی دانشجویان دارای رفتارهای خودشکن', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11(21), pp. 177-195. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.27667.2565
کاظمی, نواب, موسوی, سیدولی اله, رضائی, سجاد. مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتعیین‌گری و آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر معنای تحصیلی دانشجویان دارای رفتارهای خودشکن. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1402; 11(21): 177-195. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.27667.2565