سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه بوعلی سینا

نقی زاده, فاطمه, هاشمی نصرت آباد, تورج, غفاری, عذرا. (1402). اثربخشی آموزش راهبردهای تفکر انتقادی بر توان پرسشگری، ارزشیابی امور، استدلال منطقی و حل مسأله در دانش‌آموزان متوسطه. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11(21), 71-88. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.28035.2598
فاطمه نقی زاده; تورج هاشمی نصرت آباد; عذرا غفاری. "اثربخشی آموزش راهبردهای تفکر انتقادی بر توان پرسشگری، ارزشیابی امور، استدلال منطقی و حل مسأله در دانش‌آموزان متوسطه". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11, 21, 1402, 71-88. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.28035.2598
نقی زاده, فاطمه, هاشمی نصرت آباد, تورج, غفاری, عذرا. (1402). 'اثربخشی آموزش راهبردهای تفکر انتقادی بر توان پرسشگری، ارزشیابی امور، استدلال منطقی و حل مسأله در دانش‌آموزان متوسطه', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11(21), pp. 71-88. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.28035.2598
نقی زاده, فاطمه, هاشمی نصرت آباد, تورج, غفاری, عذرا. اثربخشی آموزش راهبردهای تفکر انتقادی بر توان پرسشگری، ارزشیابی امور، استدلال منطقی و حل مسأله در دانش‌آموزان متوسطه. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1402; 11(21): 71-88. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.28035.2598