سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه بوعلی سینا

برزگر بفرویی, مهدی, مراتی, علیرضا. (1402). بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا و تعلق به مدرسه با نقش میانجی‌گری ثبات‌قدم. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11(21), 197-211. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.25663.2429
مهدی برزگر بفرویی; علیرضا مراتی. "بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا و تعلق به مدرسه با نقش میانجی‌گری ثبات‌قدم". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11, 21, 1402, 197-211. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.25663.2429
برزگر بفرویی, مهدی, مراتی, علیرضا. (1402). 'بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا و تعلق به مدرسه با نقش میانجی‌گری ثبات‌قدم', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11(21), pp. 197-211. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.25663.2429
برزگر بفرویی, مهدی, مراتی, علیرضا. بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا و تعلق به مدرسه با نقش میانجی‌گری ثبات‌قدم. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1402; 11(21): 197-211. doi: 10.22084/j.psychogy.2023.25663.2429