1.

بررسی مقایسه‌ای میزان توجه و کنترل پاسخ در دو گروه افراد بیش فعال- کمبود توجه و اختلال شناختی

صفحه 1-11
حسین جناآبادی؛ محبوبه قویدل حیدری

2.

تأثیر دوره آموزش تفکر انتقادی بر سبک های تصمیم‌گیری و سبک های حل مسأله

صفحه 13-31
حسین زارع؛ پروانه نهروانیان

3.

مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر امید تحصیلی در دانش‌آموزان دختر و پسر

صفحه 33-47
عزت اله قدم پور؛ لیلا یوسف وند؛ پروانه رادمهر

4.

بررسی اعتبار و روایی پرسشنامه سبک تدریس بر اساس هوش موفق استرنبرگ (TSI-Q) در بین معلمان

صفحه 49-60
خدیجه اعراب شیبانی؛ نیلا اخوندی

5.

فراتحلیل مطالعات مربوط به تأثیر جنسیّت در یادگیری زبان انگلیسی

صفحه 61-81
فاطمه همتی؛ مریم شریفی

6.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی در یادگیرندگان زبان انگلیسی

صفحه 83-102
علی رضایی شریف؛ محمد رضا ابراهیم خانی؛ ولی محمدی

7.

مقایسه‌ی بازداری شناختی در سه گروه از دانش‌آموزان با پیشرفت ریاضی بالا، متوسط و پایین

صفحه 103-116
فائزه ادیب نیا؛ علیرضا کاکاوند

8.

رابطه دشواری در نظم‌بخشی هیجانی و باورهای فراشناختی با تفکر ارجاعی در دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه

صفحه 117-135
جعفر بهادری خسروشاهی؛ رامین حبیبی کلیبر

9.

تأثیر آموزش مهارتهای مثبتاندیشی به شیوه گروهی بر هیجان مثبت یادگیری و خودنظمدهی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره اول متوسطه

صفحه 137-159
مسعود صادقی؛ زینب بیرانوند

10.

نقش پیش‌بینی‌کنندگی اهداف پیشرفت و باور‌های هوشی در ارتباط با جرأت‌ورزی

صفحه 161-175
مهری شیرزایی؛ افسانه مرزیه؛ عابده نظری

11.

مقایسه کارکردهای اجرایی و هوش هیجانی در دانش‌آموزان پسر نابینا و بینا مقطع راهنمایی شهر خرم‌آباد

صفحه 177-187
تورج حسنی راد؛ عسگر چوبداری؛ باقر حسنوند؛ حافظ پادروند

12.

رابطه ادراک از محیط یادگیری و سرزندگی تحصیلی با نقش واسطه‌ای شناخت، فراشناخت، انگیزه پیشرفت و خودکارآمدی در دانشجویان

صفحه 189-212
فاطمه بهرامی؛ مرتضی بدری


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب