سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه بوعلی سینا


1.

تحلیل راهبردی ورزش قهرمانی بانوان استان همدان با استفاده از تکنیکSWOT

صفحه 1-16
رضا اندام؛ علی اکبر آقایی؛ مهرداد عنبریان؛ علی پارساجو

2.

تبیین رابطه کارآفرینی مستقل بر هوشمندی رقابتی مدیران باشگاههای بدنسازی آقایان استان تهران

صفحه 17-32
زهرا آزموده مقدم؛ معصومه کلاته سیفری؛ فرزام فرزان؛ میثم شیرخدایی

3.

مهارت‌های بنیادی ارتباط و سبک‌های مدیریت تعارض سازمانی: مطالعه کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه‌های شهر تهران

صفحه 33-41
امید قهرمانی؛ احمد فلاحی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

4.

مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در ورزش ایران

صفحه 43-56
وجیهه جوانی؛ محمد احسانی؛ مجتبی امیری؛ هاشم کوزه چیان

5.

طراحی مدل معادلات ساختاری هوش هیجانی و هیجانات کاری کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان

صفحه 57-71
مهدی دهقانی سلطانی؛ اردشیر شیری؛ اعظم سلطانی بناوندی؛ شکوفه کریمی

6.

تحلیل وضعیت گردشگری ورزشی استان سیستان وبلوچستان براساس مدل SWOT

صفحه 73-85
فاطمه ضیائی؛ سیدرضا موسوی گیلانی؛ سیداحمد نژاد سجادی

7.

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی از طریق رسانه‌های اجتماعی؛کاربرد تکنیک برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی(مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام)

صفحه 87-98
مرتضی سلطانی؛ مرتضی آریان فر؛ سیدمحمدرضا ناصرزاده؛ محمدرضا فتحی