سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه بوعلی سینا

جوانی, وجیهه, احسانی, محمد, امیری, مجتبی, کوزه چیان, هاشم. (1395). مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در ورزش ایران. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6(12), 43-56. doi: 10.22084/smms.2017.10702.1879
وجیهه جوانی; محمد احسانی; مجتبی امیری; هاشم کوزه چیان. "مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در ورزش ایران". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6, 12, 1395, 43-56. doi: 10.22084/smms.2017.10702.1879
جوانی, وجیهه, احسانی, محمد, امیری, مجتبی, کوزه چیان, هاشم. (1395). 'مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در ورزش ایران', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6(12), pp. 43-56. doi: 10.22084/smms.2017.10702.1879
جوانی, وجیهه, احسانی, محمد, امیری, مجتبی, کوزه چیان, هاشم. مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در ورزش ایران. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1395; 6(12): 43-56. doi: 10.22084/smms.2017.10702.1879