سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه بوعلی سینا

سلطانی, مرتضی, آریان فر, مرتضی, ناصرزاده, سیدمحمدرضا, فتحی, محمدرضا. (1395). شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی از طریق رسانه‌های اجتماعی؛کاربرد تکنیک برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی(مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام). پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6(12), 87-98. doi: 10.22084/smms.2017.11875.1946
مرتضی سلطانی; مرتضی آریان فر; سیدمحمدرضا ناصرزاده; محمدرضا فتحی. "شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی از طریق رسانه‌های اجتماعی؛کاربرد تکنیک برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی(مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام)". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6, 12, 1395, 87-98. doi: 10.22084/smms.2017.11875.1946
سلطانی, مرتضی, آریان فر, مرتضی, ناصرزاده, سیدمحمدرضا, فتحی, محمدرضا. (1395). 'شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی از طریق رسانه‌های اجتماعی؛کاربرد تکنیک برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی(مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام)', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6(12), pp. 87-98. doi: 10.22084/smms.2017.11875.1946
سلطانی, مرتضی, آریان فر, مرتضی, ناصرزاده, سیدمحمدرضا, فتحی, محمدرضا. شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی از طریق رسانه‌های اجتماعی؛کاربرد تکنیک برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی(مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام). پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1395; 6(12): 87-98. doi: 10.22084/smms.2017.11875.1946