سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه بوعلی سینا


1.

رابطه صفات شخصیت، سبک های یادگیری و راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی فیزیک

صفحه 1-15
سعید حبیب الهی؛ طیبه حسینی؛ مرتضی طیبی چوبری؛ جمال عاشوری

2.

نقش کارکردهای سبک تفکر بر یادگیری خودراهبر و گرایش به تفکر انتقادی

صفحه 19-30
هوشنگ گراوند؛ سعیده سبزیان؛ پیمان کامکار؛ شجاع کرمی

3.

بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری علمی بر رشد دانش فراشناختی دانش‌آموزان در درس علوم تجربی

صفحه 31-48
حسین جعفری ثانی؛ مجتبی حسینی؛ فروزان سادات هاشمی؛ ملیحه لطفی

4.

ساخت و هنجاریابی آزمون گرایش به یادگیری دانش نوین در میان کارکنان بانک مسکن

صفحه 49-65
خسرو رشید

5.

رابطه جهت‌گیری هدف پیشرفت، ساختارهای ادراک شده کلاس درس، راهبردهای شناختی و فراشناختی با پیشرفت ریاضی

صفحه 67-81
کورش ویسی؛ سیاوش طالع پسند

6.

اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی

صفحه 83-96
یحیی معروفی؛ رسول کردنوقابی؛ لطف الله ساعد موچشی

7.

فراتحلیل رابطه راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی

صفحه 97-118
جواد مصرآبادی؛ الهام عرفانی آداب