1. | رابطه صفات شخصیت، سبک های یادگیری و راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی فیزیک | |
صفحه 1-15 | ||
سعید حبیب الهی؛ طیبه حسینی؛ مرتضی طیبی چوبری؛ جمال عاشوری | ||
2. | نقش کارکردهای سبک تفکر بر یادگیری خودراهبر و گرایش به تفکر انتقادی | |
صفحه 19-30 | ||
هوشنگ گراوند؛ سعیده سبزیان؛ پیمان کامکار؛ شجاع کرمی | ||
3. | بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری علمی بر رشد دانش فراشناختی دانشآموزان در درس علوم تجربی | |
صفحه 31-48 | ||
حسین جعفری ثانی؛ مجتبی حسینی؛ فروزان سادات هاشمی؛ ملیحه لطفی | ||
4. | ساخت و هنجاریابی آزمون گرایش به یادگیری دانش نوین در میان کارکنان بانک مسکن | |
صفحه 49-65 | ||
خسرو رشید | ||
5. | رابطه جهتگیری هدف پیشرفت، ساختارهای ادراک شده کلاس درس، راهبردهای شناختی و فراشناختی با پیشرفت ریاضی | |
صفحه 67-81 | ||
کورش ویسی؛ سیاوش طالع پسند | ||
6. | اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی | |
صفحه 83-96 | ||
یحیی معروفی؛ رسول کردنوقابی؛ لطف الله ساعد موچشی | ||
7. | فراتحلیل رابطه راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی | |
صفحه 97-118 | ||
جواد مصرآبادی؛ الهام عرفانی آداب | ||