سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه بوعلی سینا


1.

ارتباط مؤلفه‌های ساختاری بازار و ضریب فازی فناوری در صنایع کارخانه‌ای ایران (آزمون رهیافت رقابت خود مخرب شومپیتر)

دوره 5، شماره 17، فروردین 1395، صفحه 27-54
محمدنبی شهیکی تاش؛ حمیده کرمی تیره شبانکاره؛ رضا روشن

2.

ارزیابی ساختار بازار متشکل پولی ایران براساس رویکرد تابع چند محصولی و الگوی اثرات چندسطحی

دوره 6، شماره 24، دی 1396، صفحه 49-73
کامران محمودپور؛ محمدنبی شهیکی تاش؛ محمد حسن فطرس

3.

بازخوانی ساختار کالبدی بازار تبریز بر اساس نگاره مطراقچی

دوره 12، شماره 32، تیر 1401، صفحه 351-375
ازیتا بلالی اسکویی؛ سپهر آمر؛ زهرا افشاریان

4.

بررسی تأثیر شاخص‌های ارزش کیفی و ساختار زمانی بازار بر فرمول قیمت‌ نفت‌خام ایران در بازار آسیا

دوره 11، شماره 41، خرداد 1401، صفحه 263-287
سید عبداله رضوی

5.

بررسی رابطه بین شدت تحقیقات و ساختار بازار در صنایع منسوجات ایران (رهیافت علیت گرنجر، گرنجر- هشیائو، تودا و یاماماتو در داده های تابلویی)

دوره 3، شماره 12، اسفند 1393، صفحه 149-164
علی دهقانی

6.

بررسی ساختار بازار و اولویت‌بندی بازارهای هدف صادرات گیاهان دارویی منتخب ایران

دوره 5، شماره 20، دی 1395، صفحه 201-220
محمد خداوردیزاده؛ سمیه محمدی

7.

ساختار بازار و مخارج تحقیق و توسعه در کارگاه‌های صنعتی ایران

دوره 1، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 63-89
حمید کردبچه؛ سوده السادات امامی