سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه بوعلی سینا

دهقانی, علی. (1393). بررسی رابطه بین شدت تحقیقات و ساختار بازار در صنایع منسوجات ایران (رهیافت علیت گرنجر، گرنجر- هشیائو، تودا و یاماماتو در داده های تابلویی). پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 3(12), 149-164.
علی دهقانی. "بررسی رابطه بین شدت تحقیقات و ساختار بازار در صنایع منسوجات ایران (رهیافت علیت گرنجر، گرنجر- هشیائو، تودا و یاماماتو در داده های تابلویی)". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 3, 12, 1393, 149-164.
دهقانی, علی. (1393). 'بررسی رابطه بین شدت تحقیقات و ساختار بازار در صنایع منسوجات ایران (رهیافت علیت گرنجر، گرنجر- هشیائو، تودا و یاماماتو در داده های تابلویی)', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 3(12), pp. 149-164.
دهقانی, علی. بررسی رابطه بین شدت تحقیقات و ساختار بازار در صنایع منسوجات ایران (رهیافت علیت گرنجر، گرنجر- هشیائو، تودا و یاماماتو در داده های تابلویی). پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1393; 3(12): 149-164.