سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه بوعلی سینا


1.

تاثیررقابت طلبی بر تعهد ورزشی بازیکنان لیگ برتر فوتبال بانوان کشور

صفحه 1-9
میثم آبیاری برایی؛ سید احمد نژادسجادی؛ اسماعیل شریفیان

2.

شناسایی و تحلیل عوامل تأثیر گذار بر فرهنگ پذیری ورزش از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه

صفحه 11-22
شهروز فرج زاده؛ سید محمد کاشف؛ سید مهدی آقاپور

3.

بررسی شاخص های روانسنجی پرسشنامه بازاریابی تجربی برندهای ورزشی

صفحه 23-33
مونا رضایی؛ مهرزاد حمیدی؛ نصراله سجادی؛ حبیب هنری

4.

تحلیل مؤلفه‌های هوش فرهنگی در برنامه تلویزیونی نود با تأکید بر مدیریت ورزشی

صفحه 35-47
سمیه ولی زاده الوان؛ زهره مشکاتی؛ سحر فائقی

5.

تحلیل روند تعادل رقابتی در لیگ حرفه ای فوتبال ایران و لیگ های برتر آسیا با استفاده از شاخص هایk تیم برتر ، منحنی لورنز و ضریب جینی

صفحه 49-60
مجید ولی؛ سیروس احمدی

6.

ارتباط بین ویژگی های برند با وفاداری برند در محصول کفش ورزشی

صفحه 61-71
داود مودی؛ سیده عذرا میرکاظمی؛ محسن وحدانی

7.

بررسی وضعیت تفکر استراتژیک مدیران انجمن گردشگری ورزشی کشور بر اساس مدل جین لیدکا

صفحه 73-81
سیدجعفر موسوی؛ نفیسه بردیافر