1.

پیش بینی آگاهی فراشناختی و مؤلفه های آن بر اساس هدف های پیشرفت

صفحه 1-14
حسین زارع؛ رجبعلی محمدزاده

2.

مقایسه کارکردهای اجرایی در دانش‌آموزان دارای اختلال ناتوانی در ریاضی با همتایان عادی

صفحه 15-29
منصور بیرامی؛ بهرام پیمان نیا؛ الهام موسوی قیه قشلاقی

3.

تأثیر تحمل ابهام بر باورهای فراشناختی و درگیری تحصیلی دانشجویان

صفحه 31-47
فاطمه شاطریان محمدی؛ فاطمه علیزاده؛ اعظم نیکوکار

4.

اثربخشی آموزش ‌شناختی- رفتاری بر اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های شهر اصفهان

صفحه 49-60
عزت اله قدم پور؛ سعیده سبزیان؛ ساناز بیرانوند

5.

بررسی و مقایسه اثربخشی روش آموزش ذهن‌آگاهی و روش بازسازی شناختی در کاهش اضطراب امتحان دانشجویان

صفحه 61-74
کریم افشاری نیا؛ کیوان کاکابرایی؛ حسن امیری

6.

مقایسه‌ی باورهای فراشناختی و نگرانی آسیب‌شناختی در دانش آموزان مبتلا به نشانگان اختلال اضطراب امتحان و عادی

صفحه 61-73
علی فرهادی؛ یزدان موحدی؛ هانیه خرازی نوتاش؛ آرزو لشنی؛ رضا محمدزادگان

7.

فرا تحلیل یافته‌های مربوط به اثربخشی آموزش‌های فراشناختی بر عملکردهای تحصیلی

صفحه 75-86
منیره صالحی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب