| تعداد نشریات | 22 |
| تعداد شمارهها | 512 |
| تعداد مقالات | 5,365 |
| تعداد مشاهده مقاله | 10,218,746 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 6,821,966 |
| 1. | پیش بینی آگاهی فراشناختی و مؤلفه های آن بر اساس هدف های پیشرفت | |
| صفحه 1-14 | ||
| حسین زارع؛ رجبعلی محمدزاده | ||
| 2. | مقایسه کارکردهای اجرایی در دانشآموزان دارای اختلال ناتوانی در ریاضی با همتایان عادی | |
| صفحه 15-29 | ||
| منصور بیرامی؛ بهرام پیمان نیا؛ الهام موسوی قیه قشلاقی | ||
| 3. | تأثیر تحمل ابهام بر باورهای فراشناختی و درگیری تحصیلی دانشجویان | |
| صفحه 31-47 | ||
| فاطمه شاطریان محمدی؛ فاطمه علیزاده؛ اعظم نیکوکار | ||
| 4. | اثربخشی آموزش شناختی- رفتاری بر اضطراب امتحان دانشآموزان دختر دبیرستانهای شهر اصفهان | |
| صفحه 49-60 | ||
| عزت اله قدم پور؛ سعیده سبزیان؛ ساناز بیرانوند | ||
| 5. | بررسی و مقایسه اثربخشی روش آموزش ذهنآگاهی و روش بازسازی شناختی در کاهش اضطراب امتحان دانشجویان | |
| صفحه 61-74 | ||
| کریم افشاری نیا؛ کیوان کاکابرایی؛ حسن امیری | ||
| 6. | مقایسهی باورهای فراشناختی و نگرانی آسیبشناختی در دانش آموزان مبتلا به نشانگان اختلال اضطراب امتحان و عادی | |
| صفحه 61-73 | ||
| علی فرهادی؛ یزدان موحدی؛ هانیه خرازی نوتاش؛ آرزو لشنی؛ رضا محمدزادگان | ||
| 7. | فرا تحلیل یافتههای مربوط به اثربخشی آموزشهای فراشناختی بر عملکردهای تحصیلی | |
| صفحه 75-86 | ||
| منیره صالحی | ||