1.

رابطه خودهای ممکن تحصیلی و تعهد تحصیلی: بررسی نقش واسطه‌ای امید تحصیلی

یاسمن حاتمی؛ بهرام جوکار؛ مسعود حسین چاری

2.

بررسی مداخلات آموزشی مبتنی بر بازیوارسازی و بدیعه‌پردازی بر خلاقیت و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی

مهران محمدی؛ نسرین محمدحسنی؛ جمال سلیمی

3.

تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس ثبات قدم و جهت‌گیری آینده با میانجی‌گری مهارت‌های حل مسئله در دانشجویان

حسین محققی؛ مهران فرهادی؛ محیا حسینی؛ ابوالقاسم یعقوبی؛ فرشته مطهری فر

4.

اثربخشی اصلاح سوگیری‌های بیانگر خود ناکارآمدی بر مسئولیت‌پذیری و انگیزه تحصیلی دانش‌آموزان دارای افت تحصیلی

علی پاکیزه؛ سیدموسی گلستانه؛ صادق حکمتیان فرد؛ معصومه سلطانی

5.

روابط ساختاری تعلل‌ورزی تحصیلی بر پایه خستگی شناختی و کمال‌گرایی با تأکید بر نقش میانجی خودتنظیمی هیجان

محمد ناصر هاشمی؛ اسماعیل سلیمانی؛ محمد نریمانی

6.

تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری شناختی بر سرعت خواندن، درک مطلب و یادداری دانش‌آموزان پسر پایه دهم

محمد عسگری

7.

بررسی اثربخشی بازی‌های فیزیکی فعال طراحی‌شده بر پایه مهارت‌های شناختی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی

علی شریفی؛ مرضیه رحیمی؛ قاسم خیاطی

8.

تأثیر تحریک جریان مستقیم فراجمجمه‌ای قشر بینایی بر خطاهای فضایی و زمانبندی حرکت ضربه‌زنی به اهداف در شرایط توهم بینایی کلاسیک ابینگهاوس

فاطمه جعفری؛ محمدرضا دوستان؛ اسماعیل صائمی

9.

مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و ذهن‌آگاهی نوجوان‌محور بر تنظیم هیجانی و تعادل عاطفی دانش‌آموزان دختر درگیر با اهمال‌کاری تحصیلی

فاطمه باغبان؛ طیبه شریفی؛ محمد قاسمی پیربلوطی

10.

اثربخشی آموزش مهارت کارکردهای اجرایی بر انعطاف‌پذیری شناختی و ذهن‌آگاهی دانش‌آموزان کم‌بینا

ویدا غفاری پله‌شاهی؛ محمد عاشوری

11.

ارائه مدلی براساس رابطه خودکارآمدی تحصیلی با اشتیاق تحصیلی و اهمال کاری تحصیلی با نقش میانجی فرسودگی تحصیلی

احمد امانی؛ سرگل علیمرادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب