1.

مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای شرح و بسط پایه و پیچیده بر عملکرد تحصیلی زبان انگلیسی دانش‌آموزان دختر

صفحه 1-17
سید رسول عمادی

2.

اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه به همراه تمرین‌های رایانه‌ای شناختی بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص همبود با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی

صفحه 19-41
محدثه عرفانی نسب؛ سالار فرامرزی؛ علی شریفی

3.

پیش‌بینی خودکارآمدی بر اساس نگرش به آموزش ترکیبی در معلمان مقطع ابتدایی

صفحه 43-57
یوسف ادیب؛ رحیم بدری گرگری؛ آیدا محمدی

4.

ارتقای مهارت گوش دادن فعال در بستر محیط یادگیری نمایش خلاق: براساس چارچوب نظریۀ فعالیت

صفحه 59-75
نرگس یزدانفر؛ حسین مرادی مخلص؛ حسین زنگنه

5.

اثربخشی توانمند‌سازی فراشناختی بر حافظه‌دیداری-فضایی، کنترل توجه و برنامه‌ریزی در دانش‌آموزان

صفحه 77-93
سمیرا عباسی؛ فریبرز درتاج؛ اسماعیل سعدی پور؛ ابوطالب سعادتی شامیر

6.

بررسی رابطه بین فعال‌سازی شناختی و راهبردهای شناختی در یادگیری با نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی و هیجان‌های پیشرفت در دانشجویان

صفحه 95-113
عزت اله قدم پور؛ داود کاظمی فرد؛ محبوبه گل صنم لو؛ محمد حاتمی نژاد

7.

بررسی رابطه بین سیستم‌های مغزی رفتاری و ناگویی هیجانی با اعتیاد به اینترنت در دانش‌آموزان: نقش میانجی تفکر خلاق

صفحه 115-133
فرشته پورمحسنی کلوری؛ راضیه اعتصامی پور؛ مریم جمالی

8.

اثربخشی تاب‌آوری روان‌شناختی بر بهزیستی روان‌شناختی و سازگاری آموزشی کودکان با اختلال نافرمانی مقابله‌ای

صفحه 135-150
عقیل خلیل ناصر؛ اسماعیل سلیمانی

9.

اثربخشی آموزش قدردانی بر بهزیستی اجتماعی، احساس تعلق به مدرسه و انعطاف‌پذیری شناختی دانش‌آموزان نوجوان

صفحه 151-172
فاطمه خداپناه؛ محمدعلی محمدی فر

10.

اثربخشی آموزش تقویت حافظة دیداری بر مهارت خواندن و نوشتن دانش‌آموزان کم‌‌توان ذهنی آموزش‌پذیر

صفحه 173-189
کاظم حسنی؛ سوران خسروی

11.

تأثیر آموزش انگیزش تحصیلی بر انگیزش بیرونی، انگیزش درونی و بی‌انگیزگی دانش‌آموزان پسر پایه نهم متوسطه دوره اوّل

صفحه 191-206
سید جواد حسینی؛ غلامحسین مکتبی؛ منیجه شهنی ئیلاق؛ مرتضی امیدیان

12.

نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین هویت تحصیلی سردرگم، سبک دلبستگی ناایمن دوسوگرا و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان سازگارانه با اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مجازی در دانش‌آموزان

صفحه 207-228
فردوس ابراهیمی موقر؛ اسحق رحیمیان بوگر؛ سیاوش طالع پسند


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب