1.

اثربخشی بازی توانبخشی شناختی آرام بر بهبود کارکردهای اجرایی و مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان نارساخوان

صفحه 1-24
محمد دریکوند؛ منیجه شهنی ییلاق؛ علیرضا حاجی یخچالی

2.

اثربخشی توانمندسازی شناختی بر حافظه کاری کلامی و دیداری-فضایی دانش‌آموزان دارای اختلال خواندن دوره دوم ابتدایی

صفحه 25-46
سارا عباسی؛ فاطمه بهجتی اردکانی؛ سیروس منصوری

3.

بررسی رابطه تفکر نقادانه و خودکارآمدی تحصیلی: نقش تعدیل گری خودراهبری

صفحه 47-66
سارا حیدری؛ زهرا قیصری؛ زهرا هاشمی

4.

بازی چرخِ گردون انگیزش و مشغولیتِ تحصیلی با دلِ دانش‌آموزان دارای پیشرفت تحصیلیِ پایین: افزایش شناخت‌ها و رفتارهای سازگار و کاهش ناسازگارها

صفحه 67-91
زهرا رویایی؛ حمیدرضا حسن آبادی؛ پروین کدیور؛ هادی کرامتی

5.

فراتحلیل یافته‌های مربوط به تأثیر یادگیری معکوس بر راهبردهای خودتنظیمی

صفحه 91-121
اکبر مومنی راد؛ افشین افضلی؛ مریم پورجمشیدی

6.

اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه‌ای بر فرسودگی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 123-141
فاطمه تموک؛ اکبر عطادخت؛ رضا قربان جهرمی

7.

تأثیر خلاصه‌برداری بر صحت فرادرک‌مطلب و صحت تنظیم دانش‌آموزان

صفحه 143-161
سعیده زاهد؛ زهرا چراغی؛ مهدی عربزاده

8.

فراتحلیل تفاوت جنسیت در فراشناخت و انواع مؤلفه‌های آن

صفحه 163-188
نسترن سادات نقیب الساداتی؛ جواد مصرآبادی؛ ابوالفضل فرید

9.

اثربخشی آموزش راهبردهای فرادرک‌مطلب بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص

صفحه 189-209
زهرا فهامی؛ قاسم نوروزی؛ سالار فرامرزی

10.

بررسی اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی بر راهبردهای خودمهارگری در دانش‌آموزان با اختلال نافرمانی مقابله‌جویانه

صفحه 211-214
جعفر قیطاسی؛ احمد امانی

11.

تدوین مدل علی استفاده مشکل‌زا از موبایل بر اساس خود-نظم‌جویی و اهمال‌کاری تحصیلی با میانجی‌گری آمادگی برای بی‌حوصلگی

صفحه 233-253
آرزو اصغری؛ هانیه میان آبادی

12.

مدل‌یابی روابط ساختاری حمایت اجتماعی بر رضایت تحصیلی با نقش میانجی سرزندگی تحصیلی

صفحه 255-283
سیدجمال بارخدا؛ پردیس کرمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب