1.

ارائه الگوی تربیتی با رویکرد جهاد تبیین از دیدگاه نهج‌البلاغه

صفحه 1-24
فرامرز محمدی پویا

2.

بررسی میزان انطباق تفسیرهای نهج‌البلاغه با مراحل معناسازی در نظریه آمیختگی مفهومی

صفحه 25-46
علی اکبر ارجمند راد

3.

تحلیل رفتار مدیریتی امام علی(ع) بر پایه «فاصله قدرت»

صفحه 47-71
سید روح اله طباطبائی ندوشن؛ یحیی میرحسینی؛ کمال صحرائی اردکانی

4.

تحلیل رمزگان‌های زبانی در خوانش نامه 53 نهج‌البلاغه با تأکید بر رویکرد نشانه‌شناختی پی‌یر گیرو

صفحه 73-95
فهیمه قربانی؛ علی دودمان کوشکی؛ علی سلیمی؛ محمدنبی احمدی

5.

جایگاه گزاره‌های اخلاقی تغافل و تجسس در اجرای فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر نسبت به مردم و حکومت از منظر امیرالمؤمنین علی (ع)

صفحه 97-122
مهدی جعفری هرندی؛ احمد رضوانی مفرد

6.

مدل‌سازی مفهومی اخلاق در کسب‌وکار مبتنی بر آموزه‌های نهج‌البلاغه

صفحه 123-147
سید احمد مرتضوی نیر؛ محمد حکاک؛ ناصر یعقوب نژاد قاین


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب