1.

چالش‌های مدل‌سازیِ سنجش شناختی-تشخیصی و چگونگی رفع آن‌ها در داده‌های مطالعه تیمز

صفحه 1-23
مسعود کبیری؛ محمود قاضی طباطبایی

2.

مقایسۀ اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجان و کفایت اجتماعی برخودتنظیمی هیجانی و هیجان‌های مثبت یادگیری (دانش‌آموزان پسر)

صفحه 25-59
کریم عباسی اول؛ منصور بیرامی؛ امیر پناه علی؛ تورج هاشمی نصرت آباد

3.

بررسی اثربخشی بسته آموزشی انگیزشی-دلبستگی به مدرسه بر پرخاشگری و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه دهم

صفحه 61-81
اعظم رجایی؛ محمدعلی نادی؛ غلامرضا منشئی

4.

پیش‌بینی خردمندی براساس تفکر انتقادی با واسطه‌گری سبک‌های پردازش اطلاعات

صفحه 83-105
حسین کاویان فر؛ فرشته باعزت

5.

اثربخشی توان‌بخشی شناختی رایانه‌محور بر کارکردهای اجرایی مغز (توجه، حافظه‌کاری، بازداری از پاسخ) در دانش‌آموزان دارای اختلال خواندن

صفحه 107-133
سمیرا سلیمانی اسکویی؛ اکبر رضایی؛ علی محمدزاده

6.

پیش‌بینی بی‌صداقتی تحصیلی از طریق تعهد مذهبی و استرس انتظارات تحصیلی، و آزمون نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی

صفحه 135-165
جهانگیر کرمی؛ خدامراد مومنی؛ عرفان کریمی

7.

مقایسه اثربخشی آموزش گروهی سرزندگی تحصیلی، مثبت‌نگر و چشم‌انداز زمان بر اضطراب تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه نهم

صفحه 167-189
محسن شریفی علون ابادی؛ مژگان عارفی؛ اصغر آقایی

8.

اثربخشی راهبردهای فراحافظه بر باورهای هوشی و انعطاف‌پذیری شناختی دانش‌آموزان

صفحه 191-212
حسن عبداله زاده؛ آزاده وحیدی کیا؛ هیوا محمودی

9.

اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر مهارت‌های اجتماعی و تنظیم هیجان دانش‌آموزان پسر دارای اختلالات یادگیری

صفحه 213-235
سارا تقی زاده هیر؛ پرویز پرزور

10.

اثربخشی یادگیری معکوس بر اهمال‌کاری و خودتنظیمی تحصیلی دانش‌آموزان پسر دارای اختلال ریاضی

صفحه 237-258
حافظ پادروند؛ عزت اله قدم پور؛ قاسم صفاری؛ کبری عالی پور

11.

شایستگی‌های مورد نیاز مدرس مطلوب الکترونیکی در نظام آموزشی

صفحه 259-284
امیرمحمد مهرعلیان؛ حمیدرضا مقامی

12.

مدل علّی چارچوب اجتماع اکتشافی و خودناتوان‌سازی تحصیلی با میانجی‌گری وابستگی به فضای مجازی و احساس تنهایی در دانشآموزان دختر تیزهوش دوره دوم دبیرستان

صفحه 285-310
مریم عبدالهی مقدم؛ هوشنگ گراوند؛ سعیده سبزیان

13.

بررسی نقش واسطه‌ای تاب‌آوری و خودکارآمدی تحصیلی در مدل علی تأثیر تعامل استاد – شاگردی بر درگیری تحصیلی دانشجویان

صفحه 311-337
کامران مالکپور لپری؛ اعظم بختیاری رنانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب