دانشگاه بوعلی سینا

 آمار

تعداد نشریات22
تعداد شماره‌ها485
تعداد مقالات5,039
تعداد مشاهده مقاله9,266,664
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,123,669

1.

ارزشیابی توان آزمون‌های مبتنی بر نقشه مفهومی در جایگزینی آزمون‌های سنتی

صفحه 1-34
صادق صیادی؛ جواد مصرآبادی؛ رامین حبیبی کلیبر؛ ابوالفضل فرید

2.

مداخله شناختی مبتنی بر بازی زمان فکر کردن کیکو برای ارتقای مهارت‌های کارکرد اجرایی سرد کودکان پیش‌دبستانی در جهت گسترش مهارت‌های یادگیری اولیه برای آمادگی ورود به دبستان

صفحه 35-58
فاطمه فرزادی؛ ناصر بهروزی؛ منیجه شهنی ییلاق؛ مرتضی امیدیان

3.

طراحی بسته آموزشی تربیت مثبت مدرسه‌محور و بررسی اثربخشی آن بر سطوح بهزیستی اجتماعی دانش‌آموزان پسر پایه ششم ابتدایی منطقه یک تهران

صفحه 59-88
سما سادات؛ شهرام واحدی؛ اسکندر فتحی آذر؛ رحیم بدری گرگری

4.

تأثیر تکنیک یادگیری کوانتومی فاینمن بر مهارت‎های شناختی و فراشناختی، خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان

صفحه 89-112
سید رسول عمادی؛ اکبر مومنی راد؛ زهرا بیات

5.

تدوین الگوی آموزش تفکر برای کودکان تیزهوش پیش از دبستان: پژوهش داده‌بنیاد

صفحه 113-134
زهرا احمدیان؛ احمد عابدی

6.

پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان براساس نظم‌جویی شناختی هیجان و پردازش شناختی

صفحه 135-154
ابوالقاسم یعقوبی؛ هیوا علی محمدی؛ اسمعیل آزادی

7.

تأثیر آموزش با استفاده از گیمیفیکیشن بر اشتیاق تحصیلی دانشجویان

صفحه 155-181
محسن باقری؛ علی شاهسون مارکده

8.

اثربخشی برنامه پرورش تفکر مبتنی بر خودآگاهی انتقادی بر سرزندگی تحصیلی و سبک‌های اسناد دانش‌آموزان

صفحه 183-202
فریبا اشرفی نیا؛ منصوره حاج حسینی؛ سمیه شاهمرادی

9.

مقایسه مؤلفه‌های راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با سبک زندگی سالم و ناسالم

صفحه 203-222
موسی جاودان؛ صفیه محمودزاده

10.

اثربخشی آموزش مهارت‌های هوش هیجانی بر اشتیاق، فرسودگی و خودتنظیمی تحصیلی در دانش‌آموزان اهمال‌کار

صفحه 223-247
بهمن صبا؛ عذرا غفاری؛ تورج هاشمی؛ وکیل نظری

11.

اثربخشی گروه‌درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطاف‌پذیری شناختی و خودتنظیمی هیجانی دانش‌آموزان

صفحه 249-269
افسانه لطفی عظیمی

12.

مدل ساختاری رابطه بین یادگیری آنلاین براساس وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی: نقش میانجی انگیزش تحصیلی

صفحه 271-298
محبوبه موسیوند؛ مریم کابلی

13.

رابطة سبک‌های دلبستگی و وانمودگرایی دانش‌آموزان با واسطه‌گری عزت‌نفس و تعدیل‌کنندگی شفقت به خود

صفحه 299-325
نسیم رضایی؛ محمدرضا تمنایی فر


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب