1.

بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه‌های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی

صفحه 1-16
منصور بیرامی؛ تورج هاشمی؛ خلیل اسماعیل پور؛ فاطمه نعمتی؛ مرجان خوش اقبال

2.

مقایسه اثربخشی آموزش هوش شخصی و هوش موفق بر میزان خلاقیت و ابعاد آن در دانش‌آموزان تیزهوش

صفحه 17-31
حسین دولتی؛ محمد نریمانی؛ ناصر صبحی قراملکی؛ گودرز صادقی هشتجین

3.

مطالعه رابطه هوش اجتماعی و کمک خواهی تحصیلی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: بررسی نقش میانجیگری شخصیت برونگرایی

صفحه 33-52
جمال سلیمی؛ شیرکوه محمدی؛ کویستان محمدیان شریف

4.

کاربرد مدل تشخیصی شناختی در تعیین مهارت‌های شناختی زیربنایی عملکرد در آزمون ماتریس‌های پیشروندۀ ریون

صفحه 53-69
سعیده حسینی؛ جلیل یونسی؛ اصغر مینائی؛ ریحانه رحیمی

5.

فراتحلیل رابطه باورهای معرفت‌شناختی و عملکرد تحصیلی

صفحه 71-90
جواد مصرآبادی؛ توحید اشرف زاده

6.

تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای بر مهارت حل مسأله دانشجویان

صفحه 91-106
شیوا اباذری؛ محسن باقری؛ تورج سپهوند

7.

پیش‌بینی درگیری تحصیلی براساس سبک‌های حل مسئله، خودکنترلی و ابرازگری هیجانی در دانشجویان

صفحه 107-121
افشین افضلی؛ فرزانه سلطانقلی؛ قدرت الله رحیمی

8.

مقایسه اثربخشی روش‌های تدریس همیاری و فراشناخت بر باورهای انگیزشی و یادگیری خودگردان در دانش‌آموزان

صفحه 123-148
مجید محب زاده؛ فریبرز نیکدل؛ علی تقوایی نیا

9.

اثربخشی آموزش ایمن‌سازی در برابر استرس بر خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان پسر دچار استرس تحصیلی

صفحه 149-161
علی شیخ الاسلامی؛ نسترن سیداسماعیلی قمی

10.

اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه ذهنی بر انگیزش پیشرفت و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 163-181
نجف طهماسبی پور؛ صادق نصری؛ محمدشهاب محمد آخوندی

11.

تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر فرانگرانی و اضطراب در دانشجویان

صفحه 183-198
مسیب یارمحمدی واصل؛ محمدرضا ذوقی پایدار؛ سجاد پاکروان

12.

رابطة میان سبک‌های شناختی نوگریز- نوگرا با اهمال‌‍کاری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 199-214
حسین جناآبادی؛ نرجس جوادیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب