1.

اثربخشی بسته توان‌بخشی شناختی مبتنی بر کارکرد‌های اجرایی بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دیرآموز

صفحه 1-15
زینب گندمی؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ غلامعلی افروز

2.

پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی براساس راهبردهای رویارویی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده در دانشجویان

صفحه 17-33
سمیرا عباسی؛ فریبرز درتاج

3.

پیش‌بینی گرایش‌های اجتماعی مطلوب و خودکنترلی بر اساس حمایت اجتماعی و ویژگی‌های خلقی: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی در تنظیم هیجان و شایستگی هیجانی – اجتماعی

صفحه 35-56
سیما قمری؛ پروین کدیور؛ افسانه قنبری پناه

4.

مقایسه تأثیر روش‌های آموزش با تصاویر گرافیکی پویا و ایستا بر نگرش و اضطراب هندسی دانش‌آموزان

صفحه 57-72
سهراب عظیم پور؛ شهرام واحدی؛ مرتضی فغفوری

5.

نقش رسانه‌های مجازی دیجیتال در آموزش مفاهیم شناختی میراث فرهنگی به کودکان

صفحه 73-89
شراره السادات میرصفدری؛ یعقوب محمدی فر

6.

طراحی الگوی شایستگی‌های غیر‌شناختی مرتبط با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه

صفحه 91-117
ستاره جهینی؛ رفیق حسنی؛ فردین باتمانی

7.

ارائه مدل علی برای پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس متغیرهای حل مسأله و جرأت‌ورزی دانش‌آموزان با واسطه‌گری تاب‌آوری تحصیلی

صفحه 119-138
احسان عظیم پور؛ نسرین اوضاعی؛ علیرضا عصاره

8.

اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر یادگیری خودتنظیمی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه اول

صفحه 139-158
امین ابراهیمی؛ باقر سرداری

9.

بررسی تأثیر و مقایسه توانبخشی حافظه فعال و راهبردهای شناختی - فراشناختی بر روی حافظه تصویری - بینایی و فراخنای حافظه در سالمندان

صفحه 159-181
منصور محمودی اقدم؛ اسماعیل سلیمانی؛ علی عیسی زادگان

10.

طراحی طرحواره مفهومی برنامه درسی مبتنی بر یادگیری خودراهبر با رویکرد وارونه

صفحه 183-208
محمد نوریان؛ مرجان افشاری

11.

مقایسه حس انسجام و عادت‌های مطالعه در دانش‌آموزان دختر تیزهوش و عادی

صفحه 209-222
سهیلا ایمان پرور؛ عذرا غفاری؛ وحید فلاحی؛ شیرین احمدی

12.

تأثیر اضطراب رگه/حالت بر انتخاب موقعیت وضوح شناختی

صفحه 223-243
زهرا روح زاده؛ حمید لطفی؛ بهرام میرزاییان


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب