1.

اثربخشی توان‌بخشی شناختی رایانه‌ای بر حافظه کاری و انعطاف‌پذیری شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری

صفحه 1-18
حسین زارع؛ فاطمه چرامی؛ علی اکبر شریفی

2.

کارکرد افتراقی سؤال در چارچوب سنجش تشخیصی شناختی: مطالعه موردی سؤال‌های حساب دیفرانسیل و انتگرال کنکور سراسری 97

صفحه 19-35
سمیه سعادتی؛ علی مقدم زاده؛ اصغر مینائی؛ مسعود گرامی پور

3.

پیش‌بینی اضطراب مدرسه در دانش‌آموزان براساس باورهای فراشناختی و حمایت اجتماعی

صفحه 37-55
فائزه ادیب نیا؛ حسن شمس اسفندآباد

4.

تأثیر تکالیف خلاقانه/غیر‌خلاقانه و هدف همکارانه/رقابتی بر حس استقلال دانش‌آموزان دختر پایه نهم

صفحه 57-72
سمانه سادات طبایی؛ مهدی رحیمی؛ احمد زندوانیان

5.

اثربخشی آموزش مهارت‌های مطالعه و یادگیری بر کاهش هیجانات منفی تحصیلی و خود ناتوان‌سازی تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 73-89
حسین جناآبادی؛ افسانه مرزیه؛ محدثه ابراهیمی

6.

ارزیابی عملکرد آموزشی و تربیتی مراکز پیش‌دبستانی شهر همدان بر اساس فلسفه‌ی تربیتی اشتاینر (الگوی والدورف)

صفحه 91-106
محمد پورداود؛ محمد رضا یوسف زاده؛ رضا کچوئیان جوادی؛ قدسی احقر

7.

تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر جو انگیزشی درک شده و بهزیستی ذهنی دانشجویان

صفحه 107-127
حمیدرضا مقامی؛ مریم رجبیان ده زیره؛ سکینه شریفاتی

8.

بررسی تأثیر نرم‌افزار آموزشی مبتنی بر الگوی گانیه و بریگز بر سطوح شناختی یادگیری و نگرش در درس ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی

صفحه 129-144
حسین محققی؛ آذر محققی؛ معصومه افشار

9.

مقایسه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای ضمنی هوش در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی دوره دوم متوسطه

صفحه 145-160
تورج سپهوند؛ مهناز میرچناری

10.

ارتباط کمال‌گرایی و نشانه‌های اضطراب اجتماعی با میانجی‌گری شفقت‌به‌خود در دانشجویان دانشگاه شاهد

صفحه 161-181
علیرضا محمدی؛ رسول روشن چسلی

11.

رابطه بین کنترل هدفمند، انعطاف‌پذیری شناختی و پردازش هیجانی با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 183-204
رامین حبیبی کلیبر

12.

تأثیر اجرای برنامه «فلسفه برای کودکان» به کمک فناوری بر خوش‌بینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در دانش‌آموزان پسر دوره دوم ابتدایی شهر همدان

صفحه 205-224
علی اکبر کبیری؛ علی قاسمی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ ریحانه ریوندی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب