1.

مدلیابی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی دانشجویان براساس تدریس تحول‌آفرین، خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری نقش سرزندگی تحصیلی

صفحه 1-19
لیلا جوادی علمی؛ حسن اسدزاده؛ علی دلاور؛ فریبرز درتاج

2.

تهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر فرسودگی تحصیلی و ارتقای اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دخترپایه دوازدهم متوسطه دوره دوم پیش‌کنکوری

صفحه 21-36
سهیلا ایمان پرور؛ محمد نریمانی؛ سمیه تکلوی؛ تورج هاشمی

3.

پیش‌بینی عملکرد تحصیلی از طریق خودکنترلی، خودمختاری و خودآگاهی در دانش‌آموزان دوره‌ی دوم متوسطه‌ی شهرستان بندرعباس

صفحه 37-55
ناهید پاک منش؛ موسی جاودان

4.

نقش خودتنظیمی عاطفی و اهمال‌کاری رفتاری در پیش‌بینی اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 57-71
آسیه مرادی؛ عبدالرحمن بابائی؛ جهانگیر کرمی

5.

مدل ساختاری رابطه بین سلامت روانی و رضایت تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی در دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد

صفحه 73-93
ابوالقاسم بریمانی

6.

اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد حافظه کاری کلامی در دانش‌آموزان با آسیب بینایی

صفحه 95-110
عسگر چوبداری؛ حمید علیزاده؛ پرویز شریفی درآمدی؛ محمد عسگری

7.

اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر خودتنظیمی و رفتارهای سلامت دانشجویان اهمال‌کار

صفحه 111-137
سهیلا صمدی؛ سیدولی اله موسوی؛ بهمن اکبری؛ سجاد رضایی

8.

اثربخشی آموزش مهارت‌های فراشناختی بر مهارت‌های مطالعه و هیجانات تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه دهم مدارس شهرستان اردبیل

صفحه 139-162
اصغر نخستین گلدوست؛ احمد غضنفری؛ طیبه شریفی؛ مریم چرامی

9.

تأثیر تدریس الگوی چرخه‌ی یادگیری مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی بر انگیزش تحصیلی و خلاقیت دانش‌آموزان دختر پایه‌ی هفتم

صفحه 163-186
علی محمد ناعمی؛ علی کریمی؛ سمانه فقیهی

10.

واکاوی پدیده بدبینی تحصیلی دانشجویان آموزش از راه دور: شناسایی نشانگان و ابعاد به روش کیفی

صفحه 187-204
سکینه اشرفی؛ حسن رضا زین ابادی

11.

رابطه بین تاب‌آوری، راهبردهای مقابله‌ای با سبک‌های یادگیری و عملکرد تحصیلی

صفحه 205-224
محمدجواد یداللهی فر؛ داوود میرزایی

12.

نقش راهبردهای فراشناختی و هوش هیجانی در پیش‌بینی مهارت‌های نوشتاری دانش آموزان پایه ششم

صفحه 225-239
منصوره قربانی؛ مهناز جلالوندی؛ حمیدرضا دولت آبادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب