1.

اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری

صفحه 1-15
سعید مهقانی جمال الدین؛ حسین جناآبادی

2.

بررسی ساختار عاملی، پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس عدم‌درگیری اخلاقی

صفحه 17-32
حسین سوری؛ پروین کدیور؛ هادی کرامتی؛ حمیدرضا حسن آبادی

3.

پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی براساس سرزندگی تحصیلی و یادگیری خود‌راهبر دانش‌آموزان دختر

صفحه 33-45
ساناز عینی؛ محمد نریمانی؛ سجاد بشرپور

4.

رابطه علی انگیزش درونی، درگیری تحصیلی و خودنظم‌جویی تحصیلی با عملکرد تحصیلی از طریق یادگیری خود-هدایتی در دانش‌آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس

صفحه 47-68
سید عبدالوهاب سماوی؛ سمانه نجارپوریان

5.

بررسی رابطه خودتنظیمی و عزت‌نفس با تعلل‌ورزی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه

صفحه 69-85
حبیبه درستی؛ حیدرعلی زارعی

6.

مدل‌یابی معادلات ساختاری روابط بین قابلیت‌های سیستم مدیریت یادگیری (LMS) با تقویت باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان مجازی دانشگاه اصفهان

صفحه 87-108
نگین برات دستجردی؛ سید هدایت الله داورپناه

7.

مقایسه‏ حافظه بازشناسی و تجسم فضایی براساس ماز ذهنی پترسون در دانشجویان با سرعت پردازش اطلاعات بالا و پایین

صفحه 109-125
اسماعیل سلیمانی؛ مهران علی پور؛ هیوا محمودی

8.

اثربخشی آموزش فنون ذهن‌آگاهی بر سرزندگی تحصیلی با نقش تعدیلی اهداف پیشرفت اجتماعی در دانشجویان

صفحه 127-148
سیاوش شیخعلی زاده؛ منصور بیرامی؛ تورج هاشمی؛ شهرام واحدی

9.

نقش میانجی اشتیاق تحصیلی در پیش‌بینی بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس جو روانی- اجتماعی کلاس درس دانش‌آموزان

صفحه 149-168
حسنعلی ویسکرمی؛ زهرا خلیلی گشنیگانی؛ کبری عالی پور؛ زینب علوی

10.

پیش‌بینی عملکرد ریاضیات براساس کارکردهای اجرایی در کودکان بهنجار مقطع چهارم ابتدایی

صفحه 169-187
عاصفه احمدی کمرپشتی؛ صغری ابراهیمی قوام آبادی؛ حمید علیزاده؛ علی دلاور؛ نورعلی فرخی

11.

مقایسه تأثیر آموزش به شیوه نقشه مفهومی فردی و گروهی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی

صفحه 189-211
مسیب یارمحمدی؛ آرزو محمدی؛ رسول کردنوقابی

12.

رابطه باورها و حالت‌های فراشناخت با حافظه‌کاری دانش‌آموزان دوره متوسطه

صفحه 213-236
علی عسگری؛ سحر کیانی؛ محمد حسین سالاری فر


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب