1.

نقش وابستگی و وفاداری هواداران به تیم در قصد خرید محصولات حامی‌مالی

صفحه 1-14
سردار محمدی؛ مجتبی قاسمی سیانی

2.

مدل‌سازی عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی مدیریت دانش در فدراسیون‌های ورزشی

صفحه 15-28
نایب علی رحمتی اصل؛ بهرام یوسفی؛ دکتر شیرین زردشتیان؛ سعید صادقی یروجردی

3.

تأثیر یادگیری استراتژیک بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی چابکی استراتژیک (مطالعه موردی: ادارات ورزش و جوانان استان همدان و کرمانشاه)

صفحه 29-43
همایون عباسی؛ نفیسه فتاحیان

4.

تدوین برنامة راهبردی توسعه ورزش همگانی در شرکت ملی نفت ایران

صفحه 45-60
محسن عصاره دزفولی؛ شهرام علم؛ مهدی ضرغامی

5.

تاثیر نوع دوستی بر قابلیت یادگیری سازمانی ادراک شده با نقش میانجی تعارض ارتباطی ادارات ورزش و جوانان استان های گیلان و مازندران

صفحه 61-71
سیده ندا خلیلی نودهی؛ کریم کیاکجوری

6.

تأثیر کیفیت خدمات بر نیات رفتاری تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران از طریق اعتماد

صفحه 73-81
محمد سیوان نوری؛ مهرداد محرم زاده؛ مجید سلیمانی

7.

تأثیر سبک های تفکر بر خلاقیت دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی دانشگاه های استان فارس

صفحه 83-91
طیبه ولی پور طیبی؛ لیلا جمشیدیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب