1.

نقش واسطه‌ای باورهای فراشناختی در رابطه بین جهت‌گیری هدف و اضطراب امتحان دانشجویان

صفحه 1-20
سمیه نگهداری؛ حسین زارع

2.

رابطه ساختاری خودکارآمدی تحصیلی و باورهای معرفت‌شناختی با عملکرد تحصیلی دانش‏ آموزان: نقش میانجی مهارت‌های مطالعه

صفحه 21-43
توحید اشرف زاده؛ علی عیسی زادگان؛ فرزانه میکائیلی منیع

3.

تأثیر آموزش مهارت‌های مطلوب اجتماعی مبتنی بر برنامه گروه‌بندی مهارت بر شایستگی اجتماعی دانش‌آموزان پسر پرخاشگر*

صفحه 45-65
عاطفه علامه؛ منیجه شهنی ییلاق؛ علیرضا حاجی یخچالی؛ مهناز مهرابی زاده هنرمند

4.

فراتحلیل اثربخشی آموزش نقشه مفهومی بر شاخص‌های شناختی، فراشناختی و عاطفی پیشرفت تحصیلی

صفحه 67-94
صادق صیادی؛ جواد مصرآبادی

5.

رابطه باورهای هوشی و بهزیستی مدرسه: نقش واسطه‌ای امید

صفحه 95-115
محمد قنبری طلب؛ راضیه شیخ الاسلامی؛ محبوبه فولاد چنگ؛ مسعود حسینچاری

6.

تأثیر خودگویی بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی

صفحه 117-134
علی مصطفائی؛ محی الدین محمدخانی

7.

تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس خشنودی از نیازهای بنیادین روانشناختی، جهت‌گیری انگیزشی، یادگیری خودراهبر

صفحه 135-153
حبیب اله ابراهیمی بخت؛ یحیی یاراحمدی؛ حسن اسدزاده؛ حمزه احمدیان

8.

الگوی ساختاری تعلل‌ورزی تحصیلی براساس جهت‌گیری هدف و سبک‌های اسنادی: با نقش میانجی انگیزه تحصیلی

صفحه 155-173
سوزان قنادی؛ محمدکاظم فخری؛ یارعلی دوستی

9.

نقش و جایگاه انگیزه تحصیلی درونی و بیرونی و درگیری تحصیلی در پیش‌بینی اضطراب امتحان دانش‌آموزان دوره متوسطه

صفحه 175-191
افشین افضلی؛ فهیمه امین حاتمی

10.

تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر کمک طلبی و تعلل‌ورزی تحصیلی دانشجویان مشروطی

صفحه 193-214
علی تقوایی نیا

11.

اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر حل مسئله، حافظه عددی و خودکارآمدی ریاضی دانش‌آموزان

صفحه 215-232
مهسا قاسمی قشلاق؛ فیروزه سپهریان آذر؛ جواد کیهان

12.

نقش ثبات قدم و هوش در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان

صفحه 233-248
محیا حسینی؛ محمدرضا ذوقی پایدار؛ خسرو رشید


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب