1.

مقایسه توانایی برنامه ریزی- سازماندهی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص

صفحه 1-15
اکبر عطادخت؛ محمد نریمانی؛ شیوا حضرتی ساقصلو؛ هادی مجدی

2.

بررسی رابطه بین سبک‌های حل مسأله و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی: نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی

صفحه 17-38
فرهاد خرمایی؛ مصطفی زابلی

3.

تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی- هیجانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص

صفحه 39-55
فاطمه رهبر کرباسدهی؛ عباس ابوالقاسمی؛ ابراهیم رهبر کرباسدهی

4.

مدل‌یابی علی اشتیاق تحصیلی؛ بر مبنای عملکرد تحصیلی حمایت شده، عزت‌نفس و خودکارآمدی درسی در دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران

صفحه 57-75
محمد علی اسلامی؛ فریبرز درتاج؛ اسماعیل سعدی پور؛ علی دلاور

5.

اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر توجه پایدار و دلزدگی تحصیلی

صفحه 77-93
رباب زمانی امیرزکریا؛ مسعود فضیلت پور؛ افسانه توحیدی

6.

پیش‏بینی اشتیاق تحصیلی دانش‏ آموزان براساس حمایت تحصیلی و جوّ روانی- اجتماعی کلاس

صفحه 95-111
علی شیخ الاسلامی؛ غفار کریمیان پور

7.

اثربخشی آموزش مهارت‌های خودآموزی بر آگاهی فراشناختی و مشکلات دستخط دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب در بیان نوشتاری

صفحه 113-129
فاطمه کشاورزی؛ ستاره شجاعی؛ قربان همتی علمدارلو

8.

تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر درگیری تحصیلی و مؤلفه‌های آن در دانشجویان دانشگاه پیام نور

صفحه 131-150
فریبا درتاج؛ مریم رجبیان ده زیره

9.

رابطه باورهای معرفت‌شناختی با مؤلفه‌های تدریس اعضای هیأت علمی (مورد مطالعه دانشگاه شاهد)

صفحه 151-169
اکبر رهنما؛ محمد نوروزی؛ فاطمه جهانی جوانمردی

10.

رابطه راهبرد خودنظم‌دهی فراشناختی و اهداف پیشرفت با سبک‌های تصمیم‌گیری در دانشجویان

صفحه 171-195
اکبر رضایی؛ محمدرضا رحیمی

11.

نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان

صفحه 197-206
حسن محمودیان؛ مسلم عباسی؛ ذبیح پیرانی؛ فاطمه شاه علی کبورانی

12.

تدوین پرسشنامه جامع گریت و تأثیر آن در یادگیری زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی

صفحه 207-229
سامان عبادی؛ هیوا ویسی؛ زهرا خاکسار


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب