1.

بازاریابی سیاسی صدور انقلاب اسلامی

صفحه 1-21
اصغر افتخاری؛ محمدهادی راجی

2.

بررسی و تحلیل گام های نظام خط مشی گذاری فرهنگی در انقلاب اسلامی ایران

صفحه 23-38
سید مجتبی کمیلی فرد؛ رضا طهماسبی بلوک آباد؛ مهدی حمزه پور

3.

آفاق تمدن نوین اسلامی در سپهر اندیشه‌ی آیت الله خامنه‌ای

صفحه 39-54
جلال درخشه؛ محمد آقائی؛ محمدرضا فتحی مهر

4.

بررسی نقش اندیشه ورزان دینی در انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر رهیافت های فرهنگی(بازخوانی سنت)

صفحه 55-78
اصغر پرتوی

5.

دلالت‌های نظری و عملی انگاره جاهلیت مدرن در گفتمان انقلاب اسلامی

صفحه 79-98
مهدی نادری

6.

مشارکت سیاسی و رفتار انتخاباتی (ترجیحات رأی‌دهی) مردم از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره)

صفحه 99-121
فاطمه قنائی؛ نوراله قیصری

7.

تحلیلی تطبیقی بر تفکر انقلابی امام خمینی(ره)،آیت الله خالصی زاده و جریان فداییان اسلام

صفحه 123-142
رضا سلیمانی

8.

جامعه پذیری سیاسی جریان مذهبی و انقلاب اسلامی ایران

صفحه 143-160
غلامرضا خواجه سروی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب