1.

اثر بخشی آموزش راهبردهای شناختی-فراشناختی بر عملکرد توجهی- حافظه‌ای دانش‌آموزان مبتلا به ADHD

صفحه 1-21
اسماعیل سلیمانی؛ مسلم عباسی؛ الهه طغیانی

2.

بررسی تأثیر روش تدریس تفحّص گروهی بر رشد مهارت‌‌های اجتماعی دانش‌آموزان

صفحه 23-41
حسین جعفری ثانی؛ زهرا حجازی؛ زهرا وقاری زمهریر

3.

نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین سیستم‌های بازداری /فعال‌ساز رفتاری با تفکر خلاق

صفحه 43-56
رامین حبیبی کلیبر؛ ابوالفضل فرید؛ داود بابایی

4.

مقایسه سطح حافظه کاری، انعطاف‌پذیری و حل مسئله دانشجویان در انتخاب راهبردهای مقابله با استرس هیجان‌مدار

صفحه 57-70
غزال زندکریمی؛ سیده منور یزدی

5.

بررسی رابطه درگیری‌های تحصیلی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس

صفحه 71-92
سید عبدالوهاب سماوی؛ کلثوم ابراهیمی؛ موسی جاودان

6.

تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی(شناختی و فراشناختی) بر سبک‌های اسنادی و ابعاد آن (منبع علیت، ثبات علیت، کلی بودن علیت) در دانش‌آموزان

صفحه 93-108
ایرج نیک پی؛ سعید فرحبخش؛ لیلا یوسف وند

7.

بررسی نقش رویکردهای یادگیری در رابطه بین سبک دلبستگی به والدین و پیشرفت تحصیلی

صفحه 109-126
پرویز شریفی درآمدی؛ یوسف اعظمی؛ باقر حسنوند؛ محمد جلالوند؛ معصومه بابامحمدی

8.

رابطه بین اشکال ارائه ثانویه با میزان یادگیری مستقل دانش‌آموزان پایه دوم دوره اول متوسطه

صفحه 127-138
محمد رضا یوسف زاده؛ جواد هوشدار

9.

تأثیر برنامه آموزشی تقویت توجه و ادراک حسی- حرکتی بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی

صفحه 139-156
عباسعلی حسین‌خانزاده؛ ستاره شجاعی؛ پری‌ناز امیری؛ سعید صادقی؛ پگاه آزادی‌منش؛ صبا آزادی‌منش

10.

نقش میانجی‌گری مدیریت زمان برای نشانه‌های اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان

صفحه 157-177
فاطمه میردورقی؛ علی مشهدی؛ جواد صالحی فدردی؛ کاظم رسول زاده طباطبایی

11.

اثربخشی آموزش گروهی ذهن آگاهی بر فرسودگی شغلی، رضایت شغلی و برخی نشانگان آسیب‌شناسی روانی معلمان

صفحه 179-198
ناهید راستگو؛ منصور حرفه دوست؛ اسماعیل خیرجو


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب