1.

بررسی رابطه راهبردهای فراشناختی و خلاقیت با سبک‎های یادگیری در دانش آموزان با خواهر و برادرهای دارای اختلالات بیرونی، درونی و هیجانی

صفحه 1-15
حسین جناآبادی

2.

بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی یادگیری دو موقعیتی بر باورهای انگیزشی دانشجویان به یادگیری علم با توجه به سبک‌های یادگیری

صفحه 17-38
مریم بخشش؛ حسین زارع؛ محمد رضا سرمدی؛ سعید طالبی

3.

تأثیر آموزش شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود باورهای فراشناختی در مبتلایان به اختلال همبودی اضطراب اجتماعی و افسردگی

صفحه 38-58
عزت اله قدم پور؛ سیمین غلامرضایی؛ پروانه رادمهر

4.

رابطه باورهای معرفت‌شناختی، هیجان‌های تحصیلی و خودکارآمدی با رویکردهای یادگیری سطحی و عمقی دانشجویان

صفحه 59-80
اکبر رضایی

5.

پیش‏بینی اهمال‏کاری تحصیلی بر اساس راهبردهای شناختی، راهبردهای فراشناختی و اضطراب امتحان در دانشجویان

صفحه 81-101
علی شیخ الاسلامی

6.

تدوین مدل علّی تعلل‌ورزی تحصیلی بر اساس جهت‌گیری هدف تحصیلی با نقش واسطه‌ای درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی

صفحه 103-117
محمد حسن صیف

7.

پیش‌بینی ثبات قدم دانشجویان بر اساس چارچوب ذهنی

صفحه 119-129
حسین محققی؛ پریا قاسمی

8.

مقایسه‌ی تأثیر آموزش‌های دوره آمادگی بر مهارت‌های زبان‌آموزی فارسی نوآموزان مکتب‌القرآن‌ و سایر مراکز در پایان دوره پیش‌دبستانی

صفحه 131-155
زهرا شعبانی

9.

اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر کاهش تعلل‌ ورزی تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

صفحه 157-170
سعید پورعبدل؛ ناصر صبحی قراملکی؛ مالک بسطامی؛ هادی غضنفری


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب