1.

رابطه ساختاری پیوند با مدرسه و والدین با رضایت تحصیلی و کنترل تحصیلی: نقش میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی

صفحه 1-20
تورج هاشمی؛ شهرام واحدی؛ مینا محبی

2.

نظریه عصب-روانشناختی بینایی رنگ‌ در عمل: تسهیل توانبخشی عصب-روانشناختی نارساخوانی بر اساس آموزش‌های عصب-روانشناختی

صفحه 21-37
الهام کوتى؛ امیرمحمد شهسوارانی

3.

تأثیر روش تدریس بایبی در میزان یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

صفحه 39-55
حسین عزیزی؛ داریوش نوروزی؛ اسماعیل زارعی زوارکی

4.

آموزش به شیوه ترکیبی و متداول و بررسی تأثیر آن بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 57-72
سید رسول عمادی؛ نگار آهوخش

5.

رابطه انواع حافظه با پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان ابتدایی دارای ناتوانی‌های یادگیری

صفحه 73-89
بهاره عزیزی نژاد

6.

اثر آموزش هدف‌گذاری بر اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت

صفحه 91-105
ابوالقاسم یعقوبی؛ فائزه جهان؛ رسول نوقابی؛ خسرو رشید

7.

ساخت و اعتبار‌سنجی پرسشنامه مشکلات یادگیری درس زبان انگلیسی در مدارس متوسطه

صفحه 107-121
موسی جاودان


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب