
تعداد نشریات | 22 |
تعداد شمارهها | 485 |
تعداد مقالات | 5,052 |
تعداد مشاهده مقاله | 9,297,076 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 6,139,876 |
1. | اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان: نقش پیشبین عوامل جمعیتی و روانشناختی | |
صفحه 1-19 | ||
اسحق رحیمیان بوگر؛ شیدا روحانی پور | ||
2. | اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر فرسودگی تحصیلی و پیشرفت تحصیلی | |
صفحه 21-38 | ||
محمد قنبری طلب؛ محبوبه فولاد چنگ | ||
3. | پیشبینی آمادگی شناختی عاطفی خلاقیت پژوهشی دانشجویان با توجه به خودکارآمدی پژوهشی | |
صفحه 39-54 | ||
حسین کارشکی؛ شهناز احمدی؛ بهروز مهرام | ||
4. | پیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس مهارتهای ارتباطی و سبکهای هویت دانشآموزان | |
صفحه 55-69 | ||
رضا میرعرب رضی؛ علی جعفری | ||
5. | مقایسهی اثربخشی شیوههای آموزشی چندحسی اورتون و فرنالد بر بهبود اختلال نوشتن دانشآموزان نارسانویس شهر ملایر | |
صفحه 71-85 | ||
طاهره حق طلب؛ فریدون یزدانی؛ افسانه آقایی | ||
6. | تأثیر آموزش راهبردهای شناختی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص | |
صفحه 87-105 | ||
شهرام مامی؛ الیاس نیازی؛ کامران امیریان | ||
7. | اعتباریابی و رواسازی نسخهی تجدیدنظر شدهی پرسشنامهی هدف پیشرفت در دانشجویان | |
صفحه 107-122 | ||
امید شکری؛ نوشین تمیزی؛ محمد آزاد عبد الله پور؛ علی تقوایی نیا | ||