1.

اهمال‌کاری تحصیلی در دانشجویان: نقش پیش‌بین عوامل جمعیتی و روانشناختی

صفحه 1-19
اسحق رحیمیان بوگر؛ شیدا روحانی پور

2.

اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر فرسودگی تحصیلی و پیشرفت تحصیلی

صفحه 21-38
محمد قنبری طلب؛ محبوبه فولاد چنگ

3.

پیش‌بینی آمادگی شناختی عاطفی خلاقیت پژوهشی دانشجویان با توجه به خودکارآمدی پژوهشی

صفحه 39-54
حسین کارشکی؛ شهناز احمدی؛ بهروز مهرام

4.

پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی بر اساس مهارت‌های ارتباطی و سبک‌های هویت دانش‌آموزان

صفحه 55-69
رضا میرعرب رضی؛ علی جعفری

5.

مقایسه‌ی اثربخشی شیوه‌های آموزشی چندحسی اورتون و فرنالد بر بهبود اختلال نوشتن دانش‌آموزان نارسانویس شهر ملایر

صفحه 71-85
طاهره حق طلب؛ فریدون یزدانی؛ افسانه آقایی

6.

تأثیر آموزش راهبردهای شناختی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

صفحه 87-105
شهرام مامی؛ الیاس نیازی؛ کامران امیریان

7.

اعتباریابی و رواسازی نسخه‌ی تجدیدنظر شده‌ی پرسشنامه‌‌ی هدف پیشرفت در دانشجویان

صفحه 107-122
امید شکری؛ نوشین تمیزی؛ محمد آزاد عبد الله پور؛ علی تقوایی نیا


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب