| تعداد نشریات | 22 |
| تعداد شمارهها | 512 |
| تعداد مقالات | 5,365 |
| تعداد مشاهده مقاله | 10,218,747 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 6,821,967 |
| 1. | اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان: نقش پیشبین عوامل جمعیتی و روانشناختی | |
| صفحه 1-19 | ||
| اسحق رحیمیان بوگر؛ شیدا روحانی پور | ||
| 2. | اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر فرسودگی تحصیلی و پیشرفت تحصیلی | |
| صفحه 21-38 | ||
| محمد قنبری طلب؛ محبوبه فولاد چنگ | ||
| 3. | پیشبینی آمادگی شناختی عاطفی خلاقیت پژوهشی دانشجویان با توجه به خودکارآمدی پژوهشی | |
| صفحه 39-54 | ||
| حسین کارشکی؛ شهناز احمدی؛ بهروز مهرام | ||
| 4. | پیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس مهارتهای ارتباطی و سبکهای هویت دانشآموزان | |
| صفحه 55-69 | ||
| رضا میرعرب رضی؛ علی جعفری | ||
| 5. | مقایسهی اثربخشی شیوههای آموزشی چندحسی اورتون و فرنالد بر بهبود اختلال نوشتن دانشآموزان نارسانویس شهر ملایر | |
| صفحه 71-85 | ||
| طاهره حق طلب؛ فریدون یزدانی؛ افسانه آقایی | ||
| 6. | تأثیر آموزش راهبردهای شناختی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص | |
| صفحه 87-105 | ||
| شهرام مامی؛ الیاس نیازی؛ کامران امیریان | ||
| 7. | اعتباریابی و رواسازی نسخهی تجدیدنظر شدهی پرسشنامهی هدف پیشرفت در دانشجویان | |
| صفحه 107-122 | ||
| امید شکری؛ نوشین تمیزی؛ محمد آزاد عبد الله پور؛ علی تقوایی نیا | ||