1.

اثر آموزش شادکامی به شیوه شناختی رفتاری بر باورهای خودکارآمدی و استرس تحصیلی

صفحه 1-18
مسعود غلامعلی لواسانی؛ لیلا راستگو؛ آرش آذرنییاد؛ طاهر احمدی

2.

اثربخشی تعاملی آموزش مهارت‌های زندگی مبتنی بر توانایی‌های شناختی و فراشناختی و هوش معنوی بر بهبود میزان آگاهی دانشجویان از مهارت‌های زندگی

صفحه 19-38
کورش گودرزی

3.

نقش سبکهای یادگیری درتبیین انگیزه ی پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر

صفحه 39-51
صدیقه خدابنده؛ فریبرز درتاج؛ حسن اسدزاده؛ محمدرضا فلسفی نژاد؛ صغری ابراهیمی قوام

4.

تعیین ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس تحریف شناختی بین فردی در دانشجویان دانشگاه تبریز

صفحه 53-72
خلیل اسماعیل پور؛ عباس بخشی پور رودسری؛ رضا محمدزاده گان

5.

نقش میانجیگر هیجانات پیشرفت در رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی و رویکردهای یادگیری

صفحه 73-92
زهرا فاتحی پیکانی؛ امید شکری

6.

ارتباط راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی، خودکارآمدی، خلاقیت و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی

صفحه 93-108
ناهید بابایی امیری؛ جمال عاشوری


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب