سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه بوعلی سینا

کردانی, سجاد, خرازی محمدوندی آذر, زهرا, سلطانی فر, محمد. (1402). مؤلفه‌های قومی مؤثر در برندسازی ملی ایران. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12(23), 95-130. doi: 10.22084/csr.2023.26998.2165
سجاد کردانی; زهرا خرازی محمدوندی آذر; محمد سلطانی فر. "مؤلفه‌های قومی مؤثر در برندسازی ملی ایران". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12, 23, 1402, 95-130. doi: 10.22084/csr.2023.26998.2165
کردانی, سجاد, خرازی محمدوندی آذر, زهرا, سلطانی فر, محمد. (1402). 'مؤلفه‌های قومی مؤثر در برندسازی ملی ایران', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12(23), pp. 95-130. doi: 10.22084/csr.2023.26998.2165
کردانی, سجاد, خرازی محمدوندی آذر, زهرا, سلطانی فر, محمد. مؤلفه‌های قومی مؤثر در برندسازی ملی ایران. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1402; 12(23): 95-130. doi: 10.22084/csr.2023.26998.2165