سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه بوعلی سینا

آقازاده, سید مهدی, فرورش, حمید. (1401). تبلیغات مشارکتی در زنجیره‌تأمین دوسطحی دارای محدودیت‌های ظرفیت تولید و بودجه تبلیغات با رویکرد برنامه‌ریزی دوسطحی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10(21), 93-105. doi: 10.22084/ier.2023.27216.2109
سید مهدی آقازاده; حمید فرورش. "تبلیغات مشارکتی در زنجیره‌تأمین دوسطحی دارای محدودیت‌های ظرفیت تولید و بودجه تبلیغات با رویکرد برنامه‌ریزی دوسطحی". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10, 21, 1401, 93-105. doi: 10.22084/ier.2023.27216.2109
آقازاده, سید مهدی, فرورش, حمید. (1401). 'تبلیغات مشارکتی در زنجیره‌تأمین دوسطحی دارای محدودیت‌های ظرفیت تولید و بودجه تبلیغات با رویکرد برنامه‌ریزی دوسطحی', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 10(21), pp. 93-105. doi: 10.22084/ier.2023.27216.2109
آقازاده, سید مهدی, فرورش, حمید. تبلیغات مشارکتی در زنجیره‌تأمین دوسطحی دارای محدودیت‌های ظرفیت تولید و بودجه تبلیغات با رویکرد برنامه‌ریزی دوسطحی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1401; 10(21): 93-105. doi: 10.22084/ier.2023.27216.2109