- افقهی، اسماعیل. (1394). «جریانسازی رسانهای از نظر تا عمل: درآمدی بر نقش رسانهها در جریانسازی». نقد کتاب، اطلاعرسانی و ارتباطات، 5(5)، 93-101.
- ایزدپرست، لیلا. (1396). «بررسی و نقد کتاب خبرنگاری و روزنامهنگاری ورزشی». مدیریت ارتباطات در رسانههای ورزشی، 5(2)، 69-77.
- بشیر، حسن؛ تفرجی، محمدتقی. (1393). «بحرانسازی رسانهای در مدیریت جریان بیداری اسلامی بحرین». پژوهشهای سیاسی جهان اسلام، 4(4)، 1-10.
- پاکزاد، احمد. (1397). «جریانسازی خبری بهمثابۀ شکل جدید جریان یکسویۀ اطلاعات». پژوهشهای ارتباطی، 15(53)، 177-197.
- تقیپور، فائزه (1397). بازنگری روزنامهنگاری معاصر. اصفهان: انتشارات دانشگاه آزاد خوراسگان.
- تقیپور، فائزه؛ فولادینژاد، مهران؛ زمانی، عباس. (1399). «شناسایی راهبردهای رسانهای بهمنظور افزایش نشاط اجتماعی مبتنی بر ورزش». مطالعات فرهنگی اجتماعی المپیک، 1(5)، 67-89.
- داناییفرد، حسن؛ الوانی، مهدی؛ آذر، عادل. (1393). روششناسی پژوهش کیفی در مدیریت: رویکردی جامع. تهران: انتشارات صفار و اشراقی.
- سعیدی، الهه؛ مجیدی، نسیم؛ فرهنگی، علیاکبر. (1399). «راهبردهای برندسازی از نگاه متخصصان برندسازی و کارآفرینی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام». رسانه، 31(3)، 5-26.
- صفایینژاد، قاسم. (1395). «جریانسازی در فضای مجازی، با تأکید بر رسانههای اجتماعی». مدیریت رسانه، 12(26)، 15-34.
- صلواتیان، سیاوش؛ علیاکبرزاده آرانی، مصیب؛ ناصری طاهری، عباس. (1397). «مطالعۀ تطبیقی عملکردِ رسانههای جمعی در جریانسازی رسانههای اجتماعی». مطالعات رسانههای نوین، 4(15)، 179-216.
- صلواتیان، سیاوش؛ ناصری طاهری، عباس؛ علیاکبرزاده آرانی، مصیب. (1396). «عملکرد خبر صداوسیما در دو جریان خبریِ اسیدپاشیهای اصفهان و فوت مرتضی پاشایی». جامعه، فرهنگ، رسانه، 6(23)، 29-60.
- محمدی، افشین؛ مظفری، افسانه؛ خرازی آذر، زهرا. (1398). «مدیریت جریانسازی خبری در روابط عمومی سازمانهای دولتی». مطالعات رسانهای، 14(44)، 23-37.
- موحد، محمدامین؛ سلیمی، مهدی؛ مستحفظیان، مینا؛ زاهدی، حمید. (1398). «ارائۀ الگوی پارادایمی عملکرد بهینۀ رسانههای ورزشی با رویکرد توسعۀ فوتبال»، مدیریت ارتباطات در رسانههای ورزشی، 6(26)، 69-82.
- موسوی، سیده ثریا. (1398). «روزنامهنگاری محیطزیست: مطالعۀ موردی پوشش خبری رویداد بلداجی در خبرگزاریها و سایتهای خبری». جامعه، فرهنگ، رسانه، 8(33)، 33-56.
- نصراللهی، اکبر. (1393). راهنمای پوشش خبری در رسانهها. تهران: انتشارات خبرگزاری فارس.
- هنری، حبیب؛ احمدی، عبدالحمید؛ مرادی، مهدی. 1391، «بررسی عوامل مؤثر نقشهای اطلاعرسانی، مشارکت اجتماعی، آموزش و فرهنگسازی رسانههای ورزشی در توسعۀ ورزش قهرمانی». مدیریت ورزشی، 5(12)، 127-145.
- Erz, A.; Marder, B. & Osadchaya, E. (2018). “Hashtags: Motivational Drivers, their Use, and Differences between Influencers and Followers”. Computers in Human Behavior, 89, 48–60.
- Giannoulakis, S. & Tsapatsoulis, N. (2016). “Evaluating the Descriptive Power of Instagram Hashtags”. Journal of Innovation in Digital Ecosystems, 3(2), 114-129.
- Holsti, O. R. (1969). “Content Analysis for the Social Sciences and Humanities”. MA: Addison-Wesley (content analysis).
- Lopez-Carril, S.; Anagnostopoulos, C. & Parganas, P. (2020). “Social Media in Sport Management Education: Introducing LinkedIn”. Journal of hospitality, leisure, sport & tourism education, 2(7), 244-262.
- Lowes, M. & Robillard, C. (2018). “Social Media and Digital Breakage on the Sports Beat”. International Journal of Sport Communication, 11(3), 308-318.
- Lüders, M.; Sundet, V. S. & Colbjørnsen, T. (2021). “Towards Streaming as a Dominant Mode of Media Use?” Nordicom Review, 42(1), 35-57.
- Martinez-Perez, C.; Nascimento, H.; Alvarez-Peregrina, C. & Sánchez-Tena, M. Á. (2021). “The Role of Social Media in Sports Vision”. International journal of environmental research and public health, 18(10), 5354.
- Morgan, A.; Wilk, V.; Sibson, R. & Willson, G. (2021). “Sport Event and Destination Co-branding: Analysis of Social Media Sentiment in an International, Professional Sport Event Crisis”. Tourism Management Perspectives, 3(9), 100-128.
- O’Hallarn, B.; Shapiro, S. L.; Wittkower, D. E.; Ridinger, L. & Hambrick, M. E. (2019). “A Model for the Generation of Public Sphere-like Activity in Sport-themed Twitter Hashtags”. Sport Management Review, 22(3), 407-418.
- Ratten, V. (2020). “Digital Transformation in Sport and Social Media”. In Sport Startups: New Advances in Entrepreneurship. Emerald Publishing Limited.
- Sainz-de-Baranda, C.; Adá-Lameiras, A. & Blanco-Ruiz, M. (2020). “Gender Differences in Sports News Coverage on Twitter”. International Journal of Environmental Research and Public Health, 17(14), 51-79.
- Sheldon, P.; Rauschnabel, P. A.; Antony, M. G. & Car, S. (2017). “A Cross-cultural Comparison of Croatian and American Social Network Sites: Exploring Cultural Differences in Motives for Instagram Use”. Computers in Human Behavior, 75, 643–651.
- Statista - The Statistics Portal. (2018). “Distribution of Instagram Users Worldwide as of January 2018, By Age and Gender”. Retrieved February 1, 2018, from https://www.statista.com/statistics/248769/age-distribution-of-worldwide-instagram-users/
- Strauss, A. & Corbin, J. M. (1997). Grounded theory in practice. Sage.
- Vatsalan, D. & Arachilage, N. A. (2020). “Understanding the Strategies of Creating Fake News in Social Media”. Sport journal of jort, 1(1), 1-13.
|