- احمدی، مهدی؛ اصفهانینیا، اکرم؛ نودهی، محمدعلی؛ احمدی، مجتبی. (1399). «تدوین چارچوب راهکارهای کنترل و جبران ضررهای مالی در صنعت ورزش (مطالعۀ موردی: شیوع ویروس کرونا در ایران)». پژوهشهای معاصر در مدیریت ورزشی، 10(20)، 97-110.
- آرمان، بهمن. (1394). «بررسی موانع تولید با تأکید بر بازار سرمایه، سرمایه گذاری خارجی و سهم سرمایه گذاری در (GDP)، مجلس و پژوهش، 25، 145-168.
- الیاسی، مهدی؛ محمدی، مهدی؛ جعفری، هدی؛ کرمی، پرویز. (1397). بررسی تجربیات جهانی شرکتهای استارتآپ در حوزۀ ورزش و سلامت جسمانی. از سلسله گزارشهای بررسی تجربیات جهانی شرکتهای استارتآپ. تهران: انتشارات دانشبنیان فناور.
- بخشنده، حسین؛ جلائی، سید عبدالمجید؛ رسولی، سید مهدی؛ اسماعیلی، محسن. (1399). «مدل رشد اقتصادی صنعت ورزش ایران». پژوهشهای فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، 12(2)، 9-23.
- چرنوشنکو، دیوید. (1384). مدیریت پایدار ورزش: اداره مسئولانه یک سازمان از نظر زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی. ترجمۀ مهری آزادی. تهران: کمیتۀ ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران.
- خسرومنش، رحیم؛ خبیری، محمد؛ خنیفر، حسین؛ علیدوست قهفرخی، ابراهیم؛ زارعی متین، حسن. (1398). «طراحی مدل مفهومی صنعت ورزش ایران». مطالعات مدیریت ورزشی، 11(57)، 17-38.
- زمانی، مطهره؛ حسینی، عماد؛ رجایی، هادی. (1391). «اثر مخارج ورزشی بر تولید ناخالص داخلی ایران». مدیریت ورزشی، 4(15)، 143-156.
- ستاری، هاله؛ باقرینژاد، جعفر. (1391). «مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی سازمانها در ایران جهت بهکارگیری خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات با استفاده از فرایند تحلیل سلسلهمراتبی». مدیریت کسبوکار هوشمند، 2(24)، 1-24.
- شادیوند، اعظم؛ مهدیپور، عبدالرحمن؛ ازمشا، طاهره. (1395). «تعیین عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برندهای ورزشی داخلی از طریق معادلات ساختاری». پژوهشهای فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، 37، 117-128.
- شریفیان، اسماعیل (1387). طراحی الگوی فرایندی انگیزۀ کارآفرینی دانشجویان تربیتبدنی. رسالۀ دکتری تربیتبدنی و علوم ورزشی، دانشگاه تربیت مدرس.
- عسگریان، فریبا؛ فرجی دانا، احمد؛ گودرزی، محمود؛ جعفری، افشار. (1384). «بررسی وضعیت اقتصادی صنعت ورزش ایران در سال های 1377 و 1380». حرکت، 24، 25-44.
- عسگریان، فریبا؛ جعفری، افشار؛ فخری، فرناز. (1394). «عوامل مؤثر بر عملکرد ورزش قهرمانی در ایران». مطالعات مدیریت ورزشی، 29، 37-50.
- کیان مرزبناب، یحیی. (1386). بررسی وضعیت اقتصادی صنعت ورزش ایران در سالهای 84-80. پایاننامۀ کارشناسیارشد تربیتبدنی گرایش مدیریت ورزشی، دانشگاه ارومیه.
- گلشنی، افسانه؛ خدیور، آمنه؛ عباسی، فاطمه. (1398). «مدلسازی عوامل مؤثر بر مشارکت افراد در برنامههای کاربردی موبایل مرتبط با اقتصاد اشتراکی در ایران». مدیریت اطلاعات، 5(1)، 210-225.
- مندعلیزاده، زینب؛ هنری، حبیب. (1389). «بررسی عوامل اثرگذار بر کارآفرینی در ورزش، بهعنوان حوزهای میانرشتهای». مطالعات میانرشتهای در علوم انسانی، 2(2)، 113-136.
- نادریان جهرمی، مسعود. (1384). مبانی جامعهشناسی در ورزش. اصفهان: هنرهای زیبا.
- Acquier, A.; Daudigeos, T. & Pinske, J. (2017). “Promises and Paradoxes of the Sharing Economy: An Organizing Framework”. Technological Forecasting and Social Change, 125(C), 1-10.
- Belk, R. (2010). “Sharing”. Journal of Consumer Research, 36(5), 715–734.
- Belk, R.(2013). “Sharing Versus Pseudo-Sharing in Web 2.0”. Anthropologist, 18(1), 7-23.
- Bouchet, P.; Hillairet, D. & Bodet, G. (2014). Sport Brand. London: Routledge.
- Chacón, R.; Zurita, F.; Castro, M.; Espejo, T.; Martínez, A. & Pérez, A. J. (2017). “Motivational Climate in Sport and its Relationship with Digital Sedentary Leisure Habits in University Students”. Saude e Sociedade, 26, 29-39.
- Crane, J. & Temple, V. (2014). “A Systematic Review of Dropout from Organized Sport Among Children and Youth”. European Physical Education Review, 21(1), 114-131.
- Dillahunt, T, R.; Wang, X.; Wheeler, E.; Cheng, H. F.; Hecht, B. & Zhu, H. (2017). “The Sharing Economy in Computing: A Systematic Literature Review”. Proceedings of the ACM on Human-Computer Interaction. 1, 1-26.
- Gouguet, J. J. (2006). “Economic Impact of Sporting Events: What has to Be Measured?” In: Transatlantic Sport: The Comparative Economics of North American and European Sports. Edited By Barros, C.; Ibrahimo, M. & Szymanski, S. UK: Edward Elgar Publishing.
- Hair, J.; Ringle, C. & Sarstedt, M. (2011). “PLS-SEM: Indeed a Silver Bullet”. Journal of Marketing Theory and Practice, 19, 139-151.
- Hamari, J.; Sjoklint, M. & Ukkonen, A. (2016). “The Sharing Economy: Why People Participate in collaborative Consumption”. Journal of the Association for Information Science and Technology, 67(4), 2047-2059.
- Hormozi, A. M. (2001). “Agile Manufacturing: The Next Logical Step”. Benchmarking An International Journal, 8(2), 132-143.
- Karlis, G. (2006). “The Future of Leisure, Recreation, and Sport in Canada: A SWOT for Small SizedEnterprises”. The Sport Journal, 9(2), 7-15.
- Lebrun, A. M.; Souchet, L. & Bouchet, P. (2013) “Social Representations and Brand Positioning in the Sporting Goods Market”. European Sport Management Quarterly, 13(3), 358-379.
- Mclaren, D. & Agyeman, J. (2015). Sharing Cities: A Case for Truly Smart and Sustainable Cities. MIT Press.
- Muñoz, P. & Cohen, B. (2017). “Mapping Out the Sharing Economy: A Configurational Approach to Sharing Business Modeling”. Technological Forecasting and Social Change, 125, 21–37.
- Russell, K.; O’Connor, N.; Dashper, K. & Fletcher, T. (2014). “Sports Mega Events and Islam: An
introduction”. In: Sports Events, Society and Culture, Edited By Dashper, K.; Fletcher, T. & McCullogh, N. London: Routledge.
- Swamynathan, G.; Wilson, C.; Boe, B.; Almeroth, K. & Zhao, B. Y. (2008). “Do Social Networks Improve E-Commerce?: A Study on Social Marketplaces. In: Proceedings of the First Workshop on Online Social Networks, ACM, 1-6.
- Tesone, D. V.; Platt, A. & Alexalkis, G. (2004). “The Human Capital Factor: Strategies for Dealing withPerformance Challenges in Business and Sport Management”. The Journal of Applied Management and Entrepreneurship, 3, 22-33.
- C. J. (2016). “Youth Sports Need the Sharing Economy”. In: https://www.aspenprojectplay.org/youth-sports/facts.
- Yaraghi, N. & Ravi. S. (2016). “The Current and Future State of Sharing Economy”. Report, Brookings Institute, verfiigbar unter: https://www.brooking.edu/research/the-current-and-future-state-of-the-sharing-economy.
|