سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه بوعلی سینا

ایروانی نژاد, نسیم, سجادی, سید نصراله, رجبی نوش آبادی, حسین, حمیدی, مهرزاد. (1401). اثربخشی مشاهدۀ تیزر تبلیغاتی بر شاخص ترجیح امواج مغزی نسبت به تمایل برای خرید محصولات ورزشی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12(24), 1-12. doi: 10.22084/smms.2021.23414.2773
نسیم ایروانی نژاد; سید نصراله سجادی; حسین رجبی نوش آبادی; مهرزاد حمیدی. "اثربخشی مشاهدۀ تیزر تبلیغاتی بر شاخص ترجیح امواج مغزی نسبت به تمایل برای خرید محصولات ورزشی". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12, 24, 1401, 1-12. doi: 10.22084/smms.2021.23414.2773
ایروانی نژاد, نسیم, سجادی, سید نصراله, رجبی نوش آبادی, حسین, حمیدی, مهرزاد. (1401). 'اثربخشی مشاهدۀ تیزر تبلیغاتی بر شاخص ترجیح امواج مغزی نسبت به تمایل برای خرید محصولات ورزشی', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 12(24), pp. 1-12. doi: 10.22084/smms.2021.23414.2773
ایروانی نژاد, نسیم, سجادی, سید نصراله, رجبی نوش آبادی, حسین, حمیدی, مهرزاد. اثربخشی مشاهدۀ تیزر تبلیغاتی بر شاخص ترجیح امواج مغزی نسبت به تمایل برای خرید محصولات ورزشی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1401; 12(24): 1-12. doi: 10.22084/smms.2021.23414.2773