- تولایی، روحالله؛ ریاحی، سارا؛ یوسفزاده، مونا. (1394). «بررسی کارکردهای بازاریابی عصبی بر رفتار خرید آنلاین مصرفکنندۀ اینترنتی». اولین کنفرانس بینالمللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار، صومعهسرا.
- حیدری، حسینعلی؛ حیدری، حسنعلی. (1393). «بررسی تأثیر ترفندهای قیمتگذاری بازاریابی عصبی بر رفتار خرید مصرفکنندههای پوشاک (مطالعۀ موردی: فروشگاههای پاتنجامۀ استان کردستان)». اولین کنفرانس ملی جایگاه مدیریت و حسابداری در دنیای نوین کسب و کار، اقتصاد و فرهنگ، علیآباد.
- محمدی، سردار؛ قاسمی سیانی، مجتبی. (1397). «نقش وابستگی و وفاداری هواداران به تیم در قصد خرید محصولات حامی مالی». پژوهشهای معاصر در مدیریت ورزشی، 8(15)، 1-14.
- همدمی، صبیحه؛ کاشف، میرمحمد؛ محرمزاده، مهرداد؛ جمالی، مریم. (1390). «ارتباط بین ایجاد برند برتر در فروش محصولات ورزشی». ششمین همایش ملی دانشجویان تربیتبدنی و علوم ورزشی ایران، تهران.
- Boz, H.; Arslan, A. & Koc, E. (2017). “Neuromarketing Aspect of Tourısm Pricing Psychology”. Tourism Management Perspectives, 23, 119-128.
- Casper, J. M. & Andrew, D. (2008). “Sport Commitment Differences among Tennis Players on the Basis of Participation Outlet and Skill Level”. Journal of Sport Behavior, 31, 201-219.
- Dianoux, C.; Linhart, Z. & Vnoucková, L. (2014). “Attitude toward Advertising in General and Attitude toward a Specific Type of Advertising-A first Empirical Approach”. Journal of Competitiveness, 6(1), 87-103.
- Evans, N. J.; Wojdynski, B. W. & Grubbs Hoy, M. (2019). “How Sponsorship Transparency Mitigates Negative Effects of Advertising Recognition”. International Journal of Advertising, 38(3), 364-382.
- Funk, D. C.; Beaton, A. & Alexandris, K. (2012). “Sport Consumer Motivation: Autonomy and Control Orientations that Regulate Fan Behaviours”. Sport Management Review, 15, 355-367.
- Gauba, H.; Kumar, P.; Roy, P. P.; Singh, P.; Dogra, D. P. & Raman, B. (2017). “Prediction of Advertisement Preference by Fusing EEG Response and Sentiment Analysis”. Neural Networks, 92, 77-88.
- Hsieh, Y. C. & Chen, K. H. (2011). “How Different Information Types Affect Viewer’s Attention on Internet Advertising”. Computers in Human Behavior, 27(2), 935-945.
- Keshkar, S.; Salman, Z. & Jabbari, J. (2013). “The Relationship between Satisfaction and Loyalty with Domestic and Foreign Sport Garments in Female Bodybuilders”. Sport Management, 5(18), 117-136.
- Lee, N.; Broderick, A. J. & Chamberlain, L. (2007). “What is ‘Neuromarketing’? A Discussion and Agenda for Future Research”. International Journal of Psychophysiology, 63(2), 199-204.
- Liu, Y.; Sourina, O. & Hafiyyandi, M. R. (2013, September). “EEG-Based Emotion-Adaptive Advertising”. In Humaine Association Conference on Affective Computing and Intelligent Interaction, 843-848. IEEE.
- Mandel, N.; Rucker, D. D.; Levav, J. & Galinsky, A. D. (2017). “The Compensatory Consumer Behavior Model: How Self-discrepancies Drive Consumer Behavior”. Journal of Consumer Psychology, 27(1), 133-146.
- Mileti, A.; Guido, G. & Prete, M. I. (2016). “Nanomarketing: A New Frontier for Neuromarketing”. Psychology and Marketing, 33(8), 664-674.
- Mojahedi, S. & Hassanpour, E. (2016). “Identify and Prioritize Neuromarketing Strategies Nervous and their Impact on the Competitive Advantage of the Company on the Basis of the Marketing Mix (Case Study: Shiraz Travel Agencies)”. International Business Management, 10(15), 3077-3083.
- Montague, R.; Chiu P. (2007). “For Goodness' Sake”. Nature Neuroscience, 10(2), 137-138.
- Moorman, C. & Day, G. S. (2016). “Organizing for Marketing Excellence”. Journal of Marketing, 80(6), 6-35.
- Murphy, E. R.; Illes, J. & Reiner, P. B. (2008). “Neuroethics of Neuromarketing”. Journal of Consumer Behaviour: An International Research Review, 7(4‐5), 293-302.
- Ohme, R.; Reykowska, D.; Wiener, D. & Choromanska, A. (2010). “Application of Frontal EEG Asymmetry to Advertising Research”. Journal of Economic Psychology, 31(5), 785-793.
- Santos, J. P.; Seixas, D.; Brandão, S. & Moutinho, L. (2011). “Investigating the Role of the Ventromedial Prefrontal Cortex in the Assessment of Brands”. Frontiers in Neuroscience, 5, 77.
- Solomon, P. & Draine, J. (1998). “Consumers as Providers in Psychiatric Rehabilitation”. New Directions for Mental Health Services, 79, 65-77.
- Vecchiato, G.; Babiloni, F.; Astolfi, L.; Toppi, J.; Cherubino, P.; Dai, J. & Wei, D. (2011, October). “Enhance of Theta EEG spectral Activity Related to the Memorization of Commercial Advertisings in Chinese and Italian Subjects”. In 4th International Conference on Biomedical Engineering and Informatics (BMEI), 3, 1491-1494. IEEE.
- Yoon, C.; Gonzalez, R.; Bechara, A.; Berns, G. S.; Dagher, A. A.; Dubé, L. & Smidts, A. (2012). “Decision Neuroscience and Consumer Decision Making”. Marketing Letters, 23(2), 473-485.
|