سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه بوعلی سینا

محمدی پویا, فرامرز. (1398). تبیین وظیفه‌گراییِ معرفتی در نهج‌البلاغه و آثار آن در نظام تعلیم‌وتربیت. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 7(27), 45-63. doi: 10.22084/nahj.2019.17895.2179
فرامرز محمدی پویا. "تبیین وظیفه‌گراییِ معرفتی در نهج‌البلاغه و آثار آن در نظام تعلیم‌وتربیت". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 7, 27, 1398, 45-63. doi: 10.22084/nahj.2019.17895.2179
محمدی پویا, فرامرز. (1398). 'تبیین وظیفه‌گراییِ معرفتی در نهج‌البلاغه و آثار آن در نظام تعلیم‌وتربیت', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 7(27), pp. 45-63. doi: 10.22084/nahj.2019.17895.2179
محمدی پویا, فرامرز. تبیین وظیفه‌گراییِ معرفتی در نهج‌البلاغه و آثار آن در نظام تعلیم‌وتربیت. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1398; 7(27): 45-63. doi: 10.22084/nahj.2019.17895.2179