عسگری, محمد. (1404). تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری شناختی بر سرعت خواندن، درک مطلب و یادداری دانش‌آموزان پسر پایه دهم. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 13(24), -. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.29518.2701
محمد عسگری. "تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری شناختی بر سرعت خواندن، درک مطلب و یادداری دانش‌آموزان پسر پایه دهم". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 13, 24, 1404, -. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.29518.2701
عسگری, محمد. (1404). 'تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری شناختی بر سرعت خواندن، درک مطلب و یادداری دانش‌آموزان پسر پایه دهم', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 13(24), pp. -. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.29518.2701
عسگری, محمد. تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری شناختی بر سرعت خواندن، درک مطلب و یادداری دانش‌آموزان پسر پایه دهم. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1404; 13(24): -. doi: 10.22084/j.psychogy.2025.29518.2701


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب