هاشمی, محمد ناصر, سلیمانی, اسماعیل, نریمانی, محمد. (1404). روابط ساختاری تعلل‌ورزی تحصیلی بر پایه خستگی شناختی و کمال‌گرایی با تأکید بر نقش میانجی خودتنظیمی هیجان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 13(24), -. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.29144.2679
محمد ناصر هاشمی; اسماعیل سلیمانی; محمد نریمانی. "روابط ساختاری تعلل‌ورزی تحصیلی بر پایه خستگی شناختی و کمال‌گرایی با تأکید بر نقش میانجی خودتنظیمی هیجان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 13, 24, 1404, -. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.29144.2679
هاشمی, محمد ناصر, سلیمانی, اسماعیل, نریمانی, محمد. (1404). 'روابط ساختاری تعلل‌ورزی تحصیلی بر پایه خستگی شناختی و کمال‌گرایی با تأکید بر نقش میانجی خودتنظیمی هیجان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 13(24), pp. -. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.29144.2679
هاشمی, محمد ناصر, سلیمانی, اسماعیل, نریمانی, محمد. روابط ساختاری تعلل‌ورزی تحصیلی بر پایه خستگی شناختی و کمال‌گرایی با تأکید بر نقش میانجی خودتنظیمی هیجان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1404; 13(24): -. doi: 10.22084/j.psychogy.2024.29144.2679


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب