پورعبدل, سعید, صبحی قراملکی, ناصر, قائدی, غلامحسین, نبی دوست, علیرضا. (1398). اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش فرسودگی و تعلل‌ورزی تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 7(13), 49-68. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.15486.1709
سعید پورعبدل; ناصر صبحی قراملکی; غلامحسین قائدی; علیرضا نبی دوست. "اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش فرسودگی و تعلل‌ورزی تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 7, 13, 1398, 49-68. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.15486.1709
پورعبدل, سعید, صبحی قراملکی, ناصر, قائدی, غلامحسین, نبی دوست, علیرضا. (1398). 'اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش فرسودگی و تعلل‌ورزی تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 7(13), pp. 49-68. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.15486.1709
پورعبدل, سعید, صبحی قراملکی, ناصر, قائدی, غلامحسین, نبی دوست, علیرضا. اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش فرسودگی و تعلل‌ورزی تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1398; 7(13): 49-68. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.15486.1709


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب