عطادخت, اکبر, نریمانی, محمد, حضرتی ساقصلو, شیوا, مجدی, هادی. (1397). مقایسه توانایی برنامه ریزی- سازماندهی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6(10), 1-15. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.11519.1427
اکبر عطادخت; محمد نریمانی; شیوا حضرتی ساقصلو; هادی مجدی. "مقایسه توانایی برنامه ریزی- سازماندهی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6, 10, 1397, 1-15. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.11519.1427
عطادخت, اکبر, نریمانی, محمد, حضرتی ساقصلو, شیوا, مجدی, هادی. (1397). 'مقایسه توانایی برنامه ریزی- سازماندهی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6(10), pp. 1-15. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.11519.1427
عطادخت, اکبر, نریمانی, محمد, حضرتی ساقصلو, شیوا, مجدی, هادی. مقایسه توانایی برنامه ریزی- سازماندهی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1397; 6(10): 1-15. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.11519.1427


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب