نخعی, عیسی, محمدی پور, هیرش, ذگردی, سید حسام الدین. (1393). تعیین سود بهینه فروشنده برای محصولات جایگزین و مکمل به کمک قیمت گذاری و در نظر گرفتن سیاست فروش بسته ای و تخفیف. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 2(4), 99-113.
عیسی نخعی; هیرش محمدی پور; سید حسام الدین ذگردی. "تعیین سود بهینه فروشنده برای محصولات جایگزین و مکمل به کمک قیمت گذاری و در نظر گرفتن سیاست فروش بسته ای و تخفیف". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 2, 4, 1393, 99-113.
نخعی, عیسی, محمدی پور, هیرش, ذگردی, سید حسام الدین. (1393). 'تعیین سود بهینه فروشنده برای محصولات جایگزین و مکمل به کمک قیمت گذاری و در نظر گرفتن سیاست فروش بسته ای و تخفیف', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 2(4), pp. 99-113.
نخعی, عیسی, محمدی پور, هیرش, ذگردی, سید حسام الدین. تعیین سود بهینه فروشنده برای محصولات جایگزین و مکمل به کمک قیمت گذاری و در نظر گرفتن سیاست فروش بسته ای و تخفیف. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1393; 2(4): 99-113.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب