سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه بوعلی سینا

دهقانی, علی. (1393). بررسی ارتباط متقابل بین شدت تبلیغات، شدت تحقیقات و پویایی رقابت در صنایع ایران. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 3(9), 49-74.
علی دهقانی. "بررسی ارتباط متقابل بین شدت تبلیغات، شدت تحقیقات و پویایی رقابت در صنایع ایران". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 3, 9, 1393, 49-74.
دهقانی, علی. (1393). 'بررسی ارتباط متقابل بین شدت تبلیغات، شدت تحقیقات و پویایی رقابت در صنایع ایران', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 3(9), pp. 49-74.
دهقانی, علی. بررسی ارتباط متقابل بین شدت تبلیغات، شدت تحقیقات و پویایی رقابت در صنایع ایران. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1393; 3(9): 49-74.