سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه بوعلی سینا

جلیلوندنژاد, امیر. (1402). مدل‌سازی مسأله استراتژی پیشنهاددهی استوار شرکت‌های تولید قیمت‌ساز برق در بازار روزبعد در شرایط عدم قطعیت رفتار رقبا. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11(23), 5-19. doi: 10.22084/ier.2024.5562
امیر جلیلوندنژاد. "مدل‌سازی مسأله استراتژی پیشنهاددهی استوار شرکت‌های تولید قیمت‌ساز برق در بازار روزبعد در شرایط عدم قطعیت رفتار رقبا". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11, 23, 1402, 5-19. doi: 10.22084/ier.2024.5562
جلیلوندنژاد, امیر. (1402). 'مدل‌سازی مسأله استراتژی پیشنهاددهی استوار شرکت‌های تولید قیمت‌ساز برق در بازار روزبعد در شرایط عدم قطعیت رفتار رقبا', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 11(23), pp. 5-19. doi: 10.22084/ier.2024.5562
جلیلوندنژاد, امیر. مدل‌سازی مسأله استراتژی پیشنهاددهی استوار شرکت‌های تولید قیمت‌ساز برق در بازار روزبعد در شرایط عدم قطعیت رفتار رقبا. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1402; 11(23): 5-19. doi: 10.22084/ier.2024.5562